Obserwujesz?

środa, 2 listopada 2016

LALALOVE


Cześć kochani!

Jak ten nam umyka... Mamy listopad, w końcu! W końcu dopadło mnie choróbsko - masakra... A do pracy trzeba chodzić, eh :(

Listopad zawsze kojarzył mi się z takim czasem na refleksję, momentem zadumy - pewnie przez to, ze smutnym akcentem miesiąc ten się zaczyna. Mam na myśli Święto Zmarłych... Kochajmy ludzi. Dlaczego tyle złości i nienawiści w nas jest? We mnie też, ale tak trudno czasem to opanować. I tu jest pies pogrzebany - bo z jednej strony życie jest za krótkie na stabilne i umiarkowane życie, niepełne tego, czego od niego oczekujemy - a z drugiej... Szaleństwo daje nam tego powera do codziennosci. Coś, co sprawia, ze się uśmiechamy. 

Znam kogoś kto zawsze się śmieje i wszystkie problemy przyjmuje do siebie - rozwiązując je z czasem, nie goniac za pieniędzmi. Chciałabym tak. I ta osoba na mojej twarzy też potrafi wywołać uśmiech, jejka!



Ależ na refleksje mnie wzięło! Czasem trzeba. W sumie to jestem zdania, że należy angażować się całym sercem we wszystko, co nas spotyka, I choć nieraz mówi się ''nie obchodzi mnie to'' to wcale tak nie jest, ale nie można tracić uśmiechu. Powinniśmy się cieszyć każdym dniem. Są ludzie, którzy naprawdę mają gorsze problemy. 



Tak naprawdę zdjęcia pazurków zrobione były juz jakiś czas temu. Lubię czerwień - dlatego jej tu tak dużo. Jednak i mnie pomału zaczyna nudzić taka jednostajna tematyka bloga... Chyba jednak czas powrócić do mieszanki - tego, co było na początku. Ale jak tu znaleźć motywację? Mam 21 lat i mało marzeń spełniłam... Czas to zacząć zmieniać, bo zdążę się zestarzeć, a gówno zrobię.


Cieszę się, ze jednak ktoś tu zagląda i czasem napisze komentarz - to miłe. 

Buziaki dla Was. Miłego dnia :)

23 komentarze:

  1. Mnie też dopadłą choroba, zdrówka. Piękne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez się zastanawiam skąd w ludziach tyle złości, agresji, nienawiści? dlaczego wszyscy wszystkim zazdroszczą? bo jesteśmy zmęczeni, przepracowani, zgnębieni? sami zapędziliśmy się w ten ślepy zaułek! trzeba wyluzować, więcej dystansu, wyrozumiałości a przede wszystkim uśmiech!!! :) a co do bloga to fajnie by było jakbyś coś jeszcze dodała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, ludzie zabiegaja o te swoje marzenia ale czesto po trupach ida do celu... dziekuje za rade, tak kiedys bloga prowadzilam w roznych tematykach i chyba chetniej czytany byl :) pozdrawiam.

      Usuń
  3. Niestety, czasem człowieka dopada złość, nie do końca uzasadniona albo przejmowanie się błahostkami, sama sobie tłumaczę, że nie warto - raz się udaje, raz nie ;-) Paznokcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie da sie tego kontrolowac w 100%. Emocje to jednak czasem dobra rzecz.

      Usuń
  4. Śliczne pazurki ;) ja tez już swoje przeleżałam tej jesieni

    zapraszam na wpis: www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, nic nie mow, to wszystko przez ta pogode.

      Usuń
  5. Niestety mnie też dopadła choroba, ale niestety to taki czas.
    Piękne są te paznokcie! :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za jesienią nie za bardzo przepadam...zwłaszcza teraz kiedy za oknem jest szaro, pada...masakra. A i o chorobę bardzo łatwo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się podchodzić pozytywnie do życia, ale czasami się już nic nie chce i nie ma się sił i uważam że takie dni czasami być muszą, żeby później móc się odbić i działać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię czerwień i to bardzo! przepiękne pazurki :) chciałabym takie *.*
    buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej, zdrowiej szybciutko ;)
    Jaka ładna czerwień, wygląda tak bardzo elegancko.

    A co do listopada, to zdecydowanie się zgadzam, że jest to miesiąc przemyśleń.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna czerwień, taka klasyka. ;)
    mnie jesień, szczególnie tegoroczna, nastraja bardzo kiepsko i nie mogę się doczekać wiosny. a swoją zdolność właśnie radzenia sobie ze śmiechem z problemami gdzieś w tej jesiennej pogodzie zapodziałam i ciągle nie mogę jej znaleźć.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się! ŁAdnie zrobione
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne paznokcie :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne pazurki :) Ja już trzy tygodnia chora i nie umiem się do końca wyleczyć buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful nails, I love the colour *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.