Obserwujesz?

piątek, 9 września 2016

MOJE PIERWSZE HYBRYDY!

Hej kochani!

Wieki mnie tu nie było, ale nareszcie odetchnęłam i znalazłam trochę czasu by napisać dla Was posta. Tyle wydarzyło się w ostatnim czasie, eh, za dużo by opowiadać. W całej tej przerwie od bloga zrobiłam sobie raz hybrydy i w sumie nawet spoko wyszły. Po tygodniu je zdjęłam, bo nie mogłam patrzeć, że tak długo mam to samo na pazurach! Robiłam też siostrze, ale zdjęcia mam na telefonie i tak jakoś... Wam zostawiam do oceny moje pierwsze hybrydy, piszcie szczerze. :) 

Nie zapomnijcie też o moim kanale na yt. Są nowe filmiki:







Buziole <3

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci wyszły, fajny ten błękit. Tez kiedyś miałam, nosiłam dwa tygodnie, ale to było dla mnie za długo. Nie mogłam już patrzeć na ten róż. Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja hybrydy robię już dobry rok i są u mnie zbawieniem. Tak długo mieć idealnie pomalowane paznokcie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten brokatowy semilac wygląda niesamowicie ! chce, chce, chce ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hybrydy to cudowne rozwiązanie, sama korzystam z niego prawie rok i jestem niesamowicie zadowolona, bo to spora oszczędność czasu, a do tego mogę w końcu zahodować choć trochę moje łamliwe paznokcie :) Bardzo podoba mi się ten pastelowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.