Obserwujesz?

niedziela, 25 września 2016

GOLD AND RED

Hej :)

Co tam u Was?
U mnie bywa różnie, raz z górki, a raz pod nią. Na szczęście znalazłam receptę na udany dzień - wstajemy z uśmiechem na twarzy i dziękujemy Bogu, ze dożyliśmy dnia dzisiejszego.  Co nas nie zabije to wzmocni. I to chyba jest prawda! Każde doświadczenie czyni nas silniejszymi ludźmi. Dzięki temu możemy spełniać marzenia i nauczyć się kochać to czym obdarza nas los.

Gdy zaczynałam pisanie bloga był on o zupełnie niczym - pierdoły z dnia codziennego, pojawiały się posty o tematyce refleksyjnej, jakieś kosmetyki, dieta i odchudzanie... A teraz ciągle tylko paznokcie. Polubiłam to i w sumie dzięki Wam zainteresowałam się tym bardziej :) Tak naprawdę blog to moje hobby, w które wkręciłam się na maksa. Zawsze jak się czymś interesowałam to było to na chwilę pomimo stuprocentowego zaangażowania. Cieszę się, ze mogę sie z Wami dzielić cząstką mojego życia - choć tak niewiele ostatnio tu piszę... Mam nadzieję, ze wkrótce to się zmieni. 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pazurki, które wykonałam dla mojej koleżanki Klaudii. Zdecydowałyśmy, ze złoto z czerwienią będzie ok i tak oto prezentuje się efekt:




Nie jest to coś specjalnego, starałam się by wszystko wyszło ładnie. 
Ostatnio w poscie pokazywałam Wam moje hybrydy, ale po tygodniu je ściągnęłam, bo znudziło mi się mieć ciągle to samo na pazurach. Obcięłam je na krótko, a znowu są długie. Z jednej strony fajnie mieć takie paznokcie, ale czasem to bywa uciążliwe, rosną jak szalone ;)

Kochani, postanowiłam, że muszę poświęcać więcej czasu na bloga. Kolejny raz. Ale w życiu zdarzają się wypadki... Teraz już wiem, że przynajmniej blog mnie nie zostawi, dlatego doceniam to, ze tu zaglądacie i jesteście ze mną. 

Buziaki, miłego dnia! :)

7 komentarzy:

  1. Ja także postanowiłam sobie, że zacznę więcej czasu rezerwować na blogowanie, także jesteśmy RAZEM :)

    Pozdrawiam i zapraszam na najnowszy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Złoto z czerwienią idealne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. za wiele nie widac tych pazurków :< inny kąt robeinia zdjęc byłby lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia na szybko telefonem tak właśnie wychodzą.

      Usuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.