Obserwujesz?

niedziela, 25 września 2016

GOLD AND RED

Hej :)

Co tam u Was?
U mnie bywa różnie, raz z górki, a raz pod nią. Na szczęście znalazłam receptę na udany dzień - wstajemy z uśmiechem na twarzy i dziękujemy Bogu, ze dożyliśmy dnia dzisiejszego.  Co nas nie zabije to wzmocni. I to chyba jest prawda! Każde doświadczenie czyni nas silniejszymi ludźmi. Dzięki temu możemy spełniać marzenia i nauczyć się kochać to czym obdarza nas los.

Gdy zaczynałam pisanie bloga był on o zupełnie niczym - pierdoły z dnia codziennego, pojawiały się posty o tematyce refleksyjnej, jakieś kosmetyki, dieta i odchudzanie... A teraz ciągle tylko paznokcie. Polubiłam to i w sumie dzięki Wam zainteresowałam się tym bardziej :) Tak naprawdę blog to moje hobby, w które wkręciłam się na maksa. Zawsze jak się czymś interesowałam to było to na chwilę pomimo stuprocentowego zaangażowania. Cieszę się, ze mogę sie z Wami dzielić cząstką mojego życia - choć tak niewiele ostatnio tu piszę... Mam nadzieję, ze wkrótce to się zmieni. 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pazurki, które wykonałam dla mojej koleżanki Klaudii. Zdecydowałyśmy, ze złoto z czerwienią będzie ok i tak oto prezentuje się efekt:


piątek, 9 września 2016

MOJE PIERWSZE HYBRYDY!

Hej kochani!

Wieki mnie tu nie było, ale nareszcie odetchnęłam i znalazłam trochę czasu by napisać dla Was posta. Tyle wydarzyło się w ostatnim czasie, eh, za dużo by opowiadać. W całej tej przerwie od bloga zrobiłam sobie raz hybrydy i w sumie nawet spoko wyszły. Po tygodniu je zdjęłam, bo nie mogłam patrzeć, że tak długo mam to samo na pazurach! Robiłam też siostrze, ale zdjęcia mam na telefonie i tak jakoś... Wam zostawiam do oceny moje pierwsze hybrydy, piszcie szczerze. :) 

Nie zapomnijcie też o moim kanale na yt. Są nowe filmiki: