Obserwujesz?

poniedziałek, 6 czerwca 2016

O MOIM SZKOLENIU - MANICURE HYBRYDOWY

Hej :)

Dawno mnie tu nie było, a wszystko przez wyjazd na urlop do Polski. Skupmy się jednak na tym, co chcę Wam przekazać. Otóż kilka miesięcy temu zapisałam się na szkolenie 
MANICURE HYBRYDOWY 
w salonie Glamour w Toruniu. 
Kurs kosztował mnie 400zł i trwał 5 godzin.



O 10.00 punktualnie weszłam z moją modelką - Martą, którą pozdrawiam - do salonu. Tam czekały na mnie dwie uśmiechnięte panie. Poczęstowano nas herbatą po czym przystąpiłam do szkolenia. Wyposażona zostałam w gotowe notatki oraz puste kartki, które posłużyły mi do robienia notatek z wykładu o hybrydach, który przeprowadzała pani Karolina Byczkowska.

Po części teoretycznej przyszedł czas na naukę praktyczną. Dzięki podpowiedziom kosmetyczek wykonałam manicure hybrydowy na pazurkach Marty. Wykorzystałam produkty firmy Semilac. 


Wykonałam jeszcze french na innej modelce, ale niestety z tego wszystkiego zapomniałam zrobić zdjecie. A szkoda, trochę napracowałam się żeby końcówki wyszły równo, ale nie było tak źle jak na pierwszy raz. Hybryd wcześniej nie robiłam - moje paznokcie tego nie potrzebują, a kurs chciałam zrobić po to by papier pozwolił mi robić to w pełni legalnie innym. 

Oczywiście czeka mnie jeszcze dużo ćwiczeń, wiadomo, ale trening czyni mistrza. Planuję zakupić właśnie zestaw Semilaca, bo jest to jedna z najbardziej polecanych marek. 



Chciałabym w przyszłości zajać się robieniem paznokci bardziej profesjonalnie niż jako hobby. Zobaczymy, co czas pokaże. Szkolenie uważam za udane pomimo małego chaosu w trakcie zajęć. 

Cieszę się, ze mam to już za sobą. Trochę się stresowałam (jak to ja), ale było fajnie i miło wspominam. A na koniec zrobiłam sobie zdjęcie z panią Karoliną :)



Dajcie znać jak to u Was z hybrydami, 
a moze jakieś rady dla początkującej?

Buziaki, pa :)

ps. zdjecia w kolażach pochodzą z Internetu

13 komentarzy:

  1. Ladne 😊 trening czyni mistrza, pamietaj. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie piękne paznokcie <3 Szkoda tylko, że czasu zajmuje zrobienie takich paznokci:(
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Twoje marzenia się spełnią :) Trzymam mocno kciuki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się szkolisz :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, szkolenia to genialna sprawa :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki takim szkoleniom na pewno będziesz tworzyć piękne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, życzymy powodzenia :) cieszymy się, że swoją przygodę z manicure hybrydowym zaczęła Pani od naszych produktów.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda trening czyni mistrza :) Ja nigdy nie miałam jeszcze hybryd <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym się podszkoliła w hybrydach, chociaż sobie raczej nie zamierzam ich robić

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam hybrydy, ostatnio oszalałam na punkcie matowego topu. U mnie trzymają się nawet ładnie bo około 3 tygodni, więc jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę iść przed balem na pazurki! Ogółem wolę żele z hybrydami, bo dłużej u mnie wytrzymują!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć - to moja rada ;) Ja kurs zrobiłam dwa lata temu i teraz już żadne zdobienie nie jest mi obce ;) a co do zestawu Semilaca to też polecam, mam te lakiery w salonie i są niezawodne

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, że się rozwijasz, ja jakiś czas temu wzięłam udzial w szkoleniu akademii semilac i był to bardzo dobrze wykorzystany czas :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.