Obserwujesz?

sobota, 21 maja 2016

PINK AND PURPLE

Hej :)

Czeka mnie urodzinowa impreza, pewnie zrobię klasyczny french na pazurki, bo już dawno nie miałam :) Oby pogoda była ładna, choć zapowiadają inaczej.
Mam nadzieję, ze u Was wszystko ok? :)

Jeszcze tydzień i lecę do Polski. Strasznie nie mogę się doczekać, ale 2 tygodnie to też niewiele... Planujemy w tym roku lecieć gdzieś na wycieczkę, moze Ibiza lub Gran Canaria... 
A może Wy polecacie jakieś super miejsce, 
gdzie jest ciepło i które warto zobaczyć? 

Poniższe zdobienie bardzo proste z wykorzystaniem dwóch lakierów i naklejki, szału nie ma, ale czasami i proste zdobienia się sprawdzają. 









Buziaki :*

PS. Na pewno zrobię film z prezentami urodzinowymi. :) 

8 komentarzy:

  1. Fajnie ten duet prezentuje się na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mani! Ja niestety w mojej pracy nie mogę mieć pomalowanych paznokci, a na weekend tylko nie chce mi się ich malować :/
    Udanego urlopu, ja prawdopodobnie pod koniec czerwca skoczę do Polski na kilka dni :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają paznokcie.:) będę tutaj wpadała częściej i czerpała inspiracje. :)
    www.cruuella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.