Obserwujesz?

sobota, 30 kwietnia 2016

FIRST TIME WITH ESSIE

Hej :)

Co tam u Was?
Pogoda rozpieszcza, pomału robi się słonecznie. Idealny czas na wycieczki rowerowe i pikniki.

W Londynie kupiłam mój pierwszy lakier firmy Essie. Zawsze podziwiałam kolory tej marki u innych, a teraz sama się przekonałam jak dobrego wyboru można dokonać. Na pazurkach mam dwie cienkie warstwy lakieru. Nie zabezpieczałam go żadnym topem, dlatego też po około 3-4 dniach zaczął się ścierać na końcach.



Czy widzieliście filmik 
z Londynu na kanale?
Jeśli nie, to oczywiście zapraszam:




Tymczasem zostawiam Was z pazurkami :)




Lakier kosztował chyba 8 lub 9f, nie jestem teraz pewna :P

Dajcie znać jak Wam się podoba kolorek
 i czy używacie lakierów z Essie.

Buźka :*

11 komentarzy:

  1. Mam kilka lakierów Essie i wszystkie super trzymają się na moich paznokciach :D Bardzo je lubię i często po nie sięgam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor nie do końca mój, ale Essie bardzo lubię i mam kilka buteleczek w swojej kolekcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor odważny, ale jak dla mnie zbyt ciężki chociaż na zimę byłby w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie prezentuje się na pazurkach. Uwielbiam takie kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio przerzuciłam się na hybrydy. Ale miałam lakier z Essie. Bardzo dobrze się trzymał, pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor. :) Uwielbiam lakiery z Essie.

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Essie jeszcze nie kupowałam. Póki co jestem zakochana w lakierach OPI❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. ma trzy lakiery z tej firmy :) są w porządku :) jeden z nich jest bardzo zbliżony do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.