Obserwujesz?

sobota, 23 kwietnia 2016

EVERYTHING I DO


Hej ;)

Czy u Was wszystko wporządku?
Mam nadzieję, ze tak.

Piszę tego posta jeszcze w marcu, po tym zdobieniu ścięłam paznokcie na zupełnie krótko, coś strzeliło mi do głowy. Ostatnio w ogóle mam takie rozkminy na temat życia i co właściwie chcę w nim robić. Podróże. Ale nie wakacyjne - podróże życia. Kto wie, co nas czeka?
Powróciłam do pisania, nawet nie umiem opisać ile radości mi to daje. 

____________________________
Proste zdobienie. Standard u mnie to jeden pazur różniący się od pozostałych. 
Jak Wam się podoba?







Buziaki, papa :* 

10 komentarzy:

  1. Pieknie wykonany manicure :) śliczny ksztalt paznokci :) efekt koncowy bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na połączenie kolorów. Też bym chciała takie mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha gratuluje nazwy bloga, super;))) chyba maseczka;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ten jeden jest genialny, uwielbiam takie błyskotki! :)

    Dziękuję ;) Staram się wstawiać i pracować na różnych długościach, wiem że sporo osób nie może mieć dłuższych paznokci! :) A króciótkie mogą wyglądać równie fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.