Obserwujesz?

sobota, 20 lutego 2016

A GDYBY TAK POMIESZAĆ?

Hej ;)

Tego jeszcze nie było! Znudzona kolorami lakierów, które posiadam postanowiłam zaszaleć i spróbować pomieszać niektóre. Padło na odcienie niebieskiego. Dodałam naklejki, niestety nie są to naklejki wodne, więc wyszło ciulowo, bo widać ich brzegi.. Ale nie patrzcie na to. Zobaczcie jakie ładne barwy uzyskałam. Bardzo podoba mi się efekt ''mlecznych'' paznokci ;) 

Co sądzicie o metodzie mieszania lakierów?








Buziaki, paaa :* 

10 komentarzy:

  1. mnie podoba się bardzo metoda a do tego odcienie są bardzo zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet z tymi naklejkami fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne odcienie uzyskałaś :) Aż tak nie widać brzegów tych naklejek, jest świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny efekt! dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory wyszły :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię mieszać podobne odcienie w jednym manicure, moim zdaniem świetnie to wygląda :D Twoja propozycja bardzo mi się podoba, bo lubię odcienie niebieskiego na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ładny ten jaśniutki błękit :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.