Obserwujesz?

czwartek, 31 grudnia 2015

SYLWESTER NA BOGATO

Witam :)

To już ostatni post w tym roku. Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko mija. 

Gdzie wychodzicie na zabawę sylwestrową? 

Przygotowałam dla Was dwie propozycje zdobień na tę okazję. Dajcie znać, w którym wydaniu pazurki prezentują się lepiej. Mnie podoba się bardziej ze srebrnym.



Na zdjecie powyzej nałożyłam 50% filtr proces krosowy, bo kolory w oryginale wyszły takie... Zimne.

Powiem Wam szczerze: pomysłu nie miałam. Kombinowałam coś tam z kolorowymi lakierami, ale jednak klasyczna czerń wygrała. Zapraszam zatem do oglądania zdjęć. Chętnie posłucham Waszej opinii na temat ostatniego zdobienia w 2015 roku :)







Tak to wygląda ze złotem. Jak myślicie? Ładne?
Teraz czas na srebro.





Kochani,
jeszcze raz chciałabym Wam życzyć 
Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku.
Przede wszystkim zdrowia i dużo miłości,
aby spełniły się Wasze marzenia
i żebyście nigdy nie stracili motywacji
w dążeniu do wyznaczonych celów.

Do zobaczenia w 2016 :)

23 komentarze:

  1. Piękne pazurki *.*
    W tym roku sylwester u mnie ze znajomymi :D
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Złoto bardziej mi się podoba:) Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :)
    Udanego Sylwka i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczna czerń i metaliczne dodatki, elegancko :) Piękna bransoleta ;) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardziej podoba się złota wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęśliwego nowego! :)
    taka klasyka na Sylwestra idealna, chociaż ciężko się zdecydować, czy lepiej złoto czy srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na sylwestra i na karnawał idealnie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ozdobione paznokcie. Muszę częściej tutaj zaglądać. :-)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)
    Pozdrawiam,

    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdobienie, obie wersie mi się podobają :)
    Najlepszego w 2016 roku!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne paznokcie, typowo karnawałowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. hejka, moglabyś zajrzeć, pozostawić komentarz lub zaobserować? Odwdzięczę się tym samym :) Dopiero zaczynam;3 http://martina-arrowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam złoto, więc jestem za złotymi :) U mnie sylwester skromnie, paznokcie w klasycznym bordo :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.