Obserwujesz?

sobota, 19 grudnia 2015

RÓŻE I SREBRO

Cześć kochani ;)

Wieki mnie tu nie było, ale w ostatnim czasie byłam strasznie zajęta.
Wysłałam aplikację na prawko, także jak dobrze pójdzie od nowego roku idę na lekcje. Trzeba się za siebie wziąć! ;)
W Mikołajki była u mnie Ania, to był cudowny weekend i mam nadzieję, ze będzie takich więcej. 

Zrobiłam już zakupy świąteczne: prezenty i jedzenie, tzn. produkty. 
W tym roku przygotowuję na wspólną Wigilię takie potrawy jak:
 ryba po grecku,
kurczak po marokańsku,
sałatka z kurczakiem na ostro,
 klopsiki w occie + ciasto. 
Co do ciasta sama jeszcze nie wiem jakie, moze po prostu zostanę przy ciasteczkach, czas pokaże. 

A Wy gotowi już na święta?



Tak wyglądają moje dzisiejsze pazurki. Ten lakier metaliczny jest do dupy. Nie polecam go kupować. W Polsce kosztuje prawie 30zł, a gówno warty. Jedna warstwa daje fajny efekt, ale raz dwa się ściera, jak pomalowałam nim rano paznokcie ostatnio to po obiedzie juz były poscierane konce. 

Dzisiaj pomalowałam paznokcie odżywką NailHQ Protect&Repair, na to dałam top coat Sally Hansen mega shine. Potem ten metalik i na to top coat z Sally Hansen Gel Shine 3D. 


Bez szału, dałam mu drugą szansę, bo pomyślałam, że może za mało wstrząsnęłam wtedy przed użyciem czy coś... Ale w ogóle pędzelek jest niewygodny, lakier bardzo rzadki, chlapie się wszędzie, trzeba być naprawdę ostrożnym. I ten pędzelek, niestety nie zrobiłam zdjecia, ale mozecie mi wierzyć: ja nie dałam rady pomalować nim paznokci równo ;(

W ten sposób wyglądają paznokcie z jedną warstwą tego lakieru:


Całkiem ładnie, na żywo efekt jest lepszy, bardziej jak lustereczko, ale co z tego jak z jakością produktu kiepsko. Ciekawi jaka to buteleczka i gdzie kupiłam?


Tyle na temat, pewnie pod wieczór zmyję paznokcie, bo i tak mi się zdobienie nie podoba. W ogóle ostatnio nie mam weny, ciągle coś mi wypada, wiecznie zajęta, brak czasu zeby odsapnąć. Ale cóż, wczoraj o 16 rozpoczęłam już urlopik. 4 stycznia wracam do pracy. Tyyyle czasu!! W końcu nadrobię bloga i youtuba ;) 

I jeszcze mały bonusik na dziś, czyli co zdobi mój pokój nie tylko wizualnie, ale zapachowo również:


Ale meżczyźni, zapamiętajcie: kwiatki kiedyś uschną, pamięć nie. 

Życzę Wam miłego weekendu! ;) 

Cya ;)

13 komentarzy:

  1. piękne paznokcie, tez piłuje swoje na taki kształt :D powodzenia na jazdach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne i długie paznokcie :D Ja jednak swoje wolę lekko zaokrąglić, bo często łamią mi się na bokach :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Pazurki masz śliczne, lakiery też super. U mnie na wigilię jeszcze nic nie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem już prawie gotowa na święta, a Twoje paznokcie wspaniale komponują się ze świątecznym klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczak na wigilię??? Nie lubię takich problematycznych lakierów ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie obchodzimy takich typowo tradycyjnych świat, więc myślę, że nic złego zjeść kurczaka, ale kto co woli :)
      a co do lakieru - tak, porażka. żałuję, że kupiłam.

      Usuń
  6. Ładny kolor !

    __________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z prawkiem! Kolorek fajny, szkoda, że taki nietrwały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z prawkiem kochana :) będę trzymać kciuki za sukces ! :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.