Obserwujesz?

sobota, 14 listopada 2015

PAZNOKCIE PO POLSKU

Hej ;)

Ostatnio, nie wiem dlaczego, mniej czasu poświęcam na bloga. Ciągle coś mi wypada, eh. Wczoraj byłam u okulisty. Niestety, wzrok się pogorszył i potrzebuję mocniejszych szkieł. Wybrałam też nowe oprawki, w końcu jakaś konkretna zmiana. 
Pogoda nas nie rozpieszcza, codzienny deszcz to norma o tej porze roku... Szkoda. 
Wiecie co, postanowiłam, ze raz w miesiącu będę poświęcała np. 30funtów na kupienie czegoś dla siebie. Chodzi tu głównie o kwestię oszczędzania, bo często tak mam, ze na coś się skuszę - nieplanowane wydatki niekonieczne. Postaram się też robić raz w miesiącu post z outfitem - tak dla urozmaicenia bloga, bo i mnie czasem rzygać się chce tymi paznokciami :D 

Mam dla Was dwa zdobienia. 
Pierwsze - patriotyczne jak na Polaka przystało, bo niedawno mieliśmy Dzień Niepodległości. 




Oczywiście wzory nie są perfekcyjne, bo malowałam je lewą ręką. Ileż mnie to czasu i nerwów kosztowało! Zrobiłam to zdobienie na lewej ręce, ponieważ nadal czekam aż odrośnie paznokieć na środkowym palcu prawej dłoni. 

Drugie zdobienie kojarzy mi się z elegancją, wykonałam je ostatnio i nawet pokazałam na fanpage'u w przeglądzie tygodnia. Mam nadzieję, ze przypadnie Wam do gustu. Zdjęcia robione z fleszem, niestety,



Nie ogarniam, że tak naprawdę półtorej miesiąca do końca roku. Cóż ja zrobiłam w tym roku? Chyba nic szalonego. Czas zacząć myśleć poważnie o postanowieniach noworocznych. 

Które zdobienie podoba Wam się bardziej? 
Czekam na Wasze opinie.

Buziaki, cya ;*

20 komentarzy:

  1. Drugie zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze mi się strasznie podobają :)
    lecz drugie również są niczego sobie :D
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie podoba się i pierwsze i drugie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdobienie jest ciekawsze :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdobienia, zwłaszcza druga wersja, dla mnie malowanie paznokci to prawdziwe wyzwanie i sztuka, nie potrafię po prostu:), wiec podziwiam taką umiejętność!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie rowniez to duze wyzwanie i zawsze podziwiam innych jak maluja jakies obrazki własnoręcznie. :)

      Usuń
  6. Piękne te paznokietki narodowe kochana, to eleganckie zdobienie też mi się bardzo podoba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w sumie na początku nie myślałam , że wyjdzie tak polsko :P

      Usuń
  7. Coś w stylu tych pierwszych kiedyś robiłam ale w bardziej kolorowej wersji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze fantazyjne, drugie eleganckie, oba fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba zdobienia niesamowicie mi się podobają :) Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne, zadbane paznokcie zawsze mi sie podobają :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie tych kolorów jest niesamowite:)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne wzorki na paznokciach, oraz masz ładny kształt pazurków :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.