Obserwujesz?

niedziela, 29 listopada 2015

OMBRE BY BarryM&MAYBELLINE

Hej ;)



Ten tydzień minął naprawdę szybko. Wczoraj miałam tak leniwy dzień, ze oprócz posprzątania pokoju, zrobienia prania i zakupów nie zrobiłam nic więcej. Kupiłam telewizor i tak przeleżałam cały dzień oglądając jakieś pierdoły. 

Dzisiejsze zdobienie jest bardzo proste, delikatne, ale podoba mi się o wiele bardziej niż jak robiłam ombre ze zwykłą gąbeczką. Zapraszam Was też na krótki film o pielęgnacji moich paznokci i jak wykonałam ombre ze zdjęć.




Zobaczcie też na zdjecia, bo na nich efekt widać o wiele lepiej, zwłaszcza z fleszem. 




Dajcie znać jak Wam się podoba takie zdobienie ;)

Buziaki ;**

18 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc to prawie nie widać ombre, ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie widzę ombre. Co nie zmienia faktu, że oba kolory mają piękne intensywne kolory:)

      Usuń
  2. mam podobny kolor ;)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach to ombre niestety nie jest zbyt widoczne, ale kolory lakierów bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę trudno dojrzeć ombre, może spróbuj poeksperymentować z ustawieniami aparatu, ale kolorek super! :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor, idealny na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek :)

    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO jaaa kolorek obłędny, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.