Obserwujesz?

sobota, 21 listopada 2015

BarryM MATTE MOCHA 542

Hej kochani ;)

Piszę posta dosć szybko, bo zaraz wychodzę do siostry na urodziny. Mam dziś dla Was zdjęcia lakieru, które ostatnio kupiłam. Byłam nastawiona pozytywnie, nie mogłam się doczekać aż pomaluję nim paznokcie aż wreszcie to zrobiłam. Jestem zawiedziona, bo efekt do dupy i w ogóle mi się nie podoba. Dałam więc na wierzch top coat Sally Hansen Mega Shine i doszłam do wniosku, ze kolor, który miał być matem lepiej wygląda z połyskiem.


Zdjęcie powyżej wygląda naprawdę dobrze, kusząco - ośmieliłabym się powiedzieć, ale zobaczcie jak lakier prezentuje się bez topu:



Jak dla mnie porażka, po pierwsze gówniane krycie, po drugie długo sechł... I kolor taki nijaki, w buteleczce wygląda znacznie lepiej, eh ;( No nic, dałam na niego ten top z Sally Hansen i bardziej polubiłam ten lakier, no cóż.  

Zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam.



 W której wersji podoba Wam się bardziej? 

Cya ;*

12 komentarzy:

  1. no z topem zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się kolor nie podoba za bardzo, ale faktycznie z połyskiem 100 razy lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za brązami solo nie przepadam, z wzorkami zdecydowanie lepiej się prezentują;Temu tutaj dałabym jeszcze szansę dokładając jeszcze jedną warstwę w macie ;) z topem niby wygląda lepiej , ale tak bardziej pospolicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję jeszcze dać mu szansę jeśli chodzi o mat, może pójdzie lepiej z dwiema warstwami. dziękuję za opinię :)

      Usuń
  4. ja lubie od czasu doczasu takie kolorki, szczegolnie jesienna pora ;)- dwie warstwy powinny faktycznie wygladac lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie matowy nie prezentuje się zbyt elegancko. Widać smugi i nierówności. Za to z błyszczącym topem wygląda całkiem całkiem. Jak mleczna czekolada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele lepiej wyglądają z tym topem. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam w drogerii Superdrug, ale z tego co wiem na polskich stronach internetowych też można kupić lakiery tej marki. :)

      Usuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.