Obserwujesz?

sobota, 10 października 2015

REVLON&MAYBELLINE

Hej ;)

Tydzień minął dość szybko w całkiem pozytywnym nastroju. Cieszę się, ze w końcu weekend, bo wczoraj ostatnie godziny pracy strasznie mi się dłużyły... A co u Was? Jak rozpoczęliście sobotę? Byłam rano na zakupach z siostrą, ale i tak kupiłam tylko jedną rzecz, jakoś nic nie przypadło mi szczególnie do gustu, ale chociaż czas miło spędziłam :)

Trochę poszalałam dzisiaj ze zdobieniami, często robię coś w jednym kolorze, bo zawsze wydaje mi się, ze więcej to już za dużo... Na początku pomyślałam o czymś muzycznym, namalowałam nuty i klucze wiolinowe na czerwieni, ale... Nie podobało mi się, wiec zrobiłam od nowa z naklejkami. Denerwują mnie, bo nie są wodne i brzegi widać. Mam w planach kupić sobie stempel i płytki do ich robienia, bo widzę często u innych i bardzo podoba mi się taka metoda. 

Sporo zdjęć jak na takiego posta.
Zapraszam do komentowania.

Co sądzicie o dzisiejszym zdobieniu?












NailHQ Protect&Repair Roat Ginger and Protein
Revlon 680 Revlon Red
Revlon 571 Posh
Maybelline New York Super Stay 7days 871 White Sail
Maybelline New York Color Show 04 Alley Attitude
Sally Hansen Gel Shine 3D Top Coat


Cya ;)

38 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie :D
    Ta zieleń jest piękna, jeszcze nie mam takiej w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod zielen dalam dwie warstwy odzywki jako bazy, bo jak dalam raz jedna to strasznie miala zabarwione paznokcie. Ale ogolnie krycie i kolor super. Polecam ;)

      Usuń
  2. No no :D powiem ci, że bardzo mi się podoba :D
    super!
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły mix :) mam tylko jeden lakier Revlon< ale niezbyt udany nudziak :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na manicure, ja ostatnio też szaleję w tej kwestii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolory !:)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie Revlonki, najbardziej colorstay mam ich co prawda tylko 6 ale sa super! Naklejki widne kocham!
    Ale stemple jeszcze bardziej
    Dopiero co wydaje sie ze kupiłam pierwsza plytke a tu mam juz z 200 ale jak trafie po 0.29 centow to zal nie brac nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo. ;) ja wlasnie musze sobie kupic i zaczac stemple roboc, super sprawa ;)

      Usuń
  7. Stempel jest świetna sprawa ;-) fajny ten kolorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ładne zdobienie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    LATEST POST: ColourPop Ultra Matte Lips Review, Photos and Swatches
    MY BLOG: beautyediter.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie za dużo na raz, ale te białe w "ciapki" bardzo fajne ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie -> http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stemple fajna sprawa ;-) Naklejki nie wodne niestety to do siebie mają, że przeważnie widać ich brzegi - nawet jak się zaleje je topem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to trochę za dużo wszystkiego, ale u Ciebie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wg mnie tylko ten zielony pazurek nie pasuje. Reszta jest super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielony bym zamieniła na jakiś jaśniejszy odcień :)
    Białe zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się w szczególności te białe zdobienia :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie :) Też kiedyś malowałam paznokcie tylko na jeden kolor, a teraz lubię coś więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podobają mi się białe paznokcie w tym wykonaniu ":) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Boże musze zrobić paznokcie :(

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. za zielenią na pazurach nie przepadam, ale pozostałe są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne paznokcie wyróżniające się przy takiej pogodzie :)/K

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.