Obserwujesz?

niedziela, 25 października 2015

RECENZJA ULUBIONYCH PRODUKTÓW SALLY HANSEN

Cześć kochani :)


Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją produktów Sally Hansen. 
Jeżeli nie chce się Wam czytać 
to zapraszam na filmik: 




Pierwszym produktem jest zmywacz do paznokci. Pokazywałam go kiedyś jako mój ulubiony i faktycznie tak jest do dziś. Radzi sobie z każdym lakierem, bez acetonu, 200ml starcza na długi czas przez to, że jest wydajny. Śmierdzi, ale czy to przeszkoda dla lakieromaniaczek? :D



Olejek z witaminą E do skórek, na paznokcie też można nakładać. Bardzo go lubię, bo mam skłonność do posiadania suchych skórek, dzięki temu olejkowi pozbyłam się problemu. Nawilża, zmiękcza i je wygładza. Rewelacja :) Za nieduże pieniądze taki efekt, warto ;) Mam go ponad pół roku i nadal prawie pełną butelkę.



Serum przyspieszające wzrost paznokcia to dla mnie hicior, bo jak złamię w pracy jeden to wiadomo - zetnę wszystkie, ale przy nakładaniu tego serum regularnie po pięciu dniach mam spowrotem długie pazurki. Super sprawa, Oczywiście to, ze przyspiesza wzrost nie wpływa na ''jakość'' paznokcia. 



Jeden  z ulubionych top coat'ów, diamond shine, pokazywałam go niejednokrotnie na blogu w trakcie prezentacji zdobień. Mocno nabłyszcza i.. Utwardza(?) 
Wydajny, ale po jakimś czasie zaczął robić pęcherzyki, dlaczego?


Gel Shine 3D Top Coat podobnie jak ten wyżej tyle że z większym utwardzeniem. Nie ma mowy o ścieraniu się lakieru czy odpryskach. Niestety, to samo - pęcherzyki. Nie mam pojecia czemu tak się dzieje, Wy wiecie? Jeśli tak napiszcie mi.



Czas na mojego faworyta ostatnich czasów :) Mega Shine pobija wszystko jeśli chodzi o połysk. Trwałość też nie jest zła, chociaż to nie to samo co Gel Shine. Gdyby te trzy połączyć w jedno - cudo. 



Używacie produktów Sally Hansen?
Zapraszam do dyskusji na ich temat.

Cya :)

14 komentarzy:

  1. ciekawią mnie te utwardzacze ;) w jakiej są cenie ?
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak w Polsce, ale tutaj w UK w okolicach 10 funtów jeden,

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że pęcherzyki mogą być przyczyną nakładania zbyt grubej warstwy :) Wystarczy tylko cieniutko nałożyć produkt, żeby spełniał swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum przyspieszające wzrost - wygląda zachęcająco :) Mam kilka kolorowych lakierów SH i większość jest bardzo dobra, ale zdarzają się też buble ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar kupic teraz cos kolorowego. Zobaczymy ;) ;)

      Usuń
  4. nie używam i nie słyszałam ale chętnie się zgłębie;)

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten olejek. Zresztą w wiele produktów Sally jest według mnie dobrej jakości i warto przy ich szafie trochę czasu spędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owszem używam produktów tej marki, szczególnie odżywek, tych co prezentujesz nie znam i chętnie poznam, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam mega shine i nawet lubię, chociaż ostatnio wolę żelowy z Golden Rose .

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę zamówić to serum :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc nigdy nie miałam nic z tej firmy ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. "Chodzą" za mną lakiery od Sally Hansen. Chyba w końcu się skuszę, bo non stop słyszę same pozytywne opinie na temat produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.