Obserwujesz?

sobota, 17 października 2015

PACHNIE MI LATEM


Wyjątkowo szybko minął ten tydzień, pod koniec którego dostałam kataru :( Zamierzałam nagrać mój pierwszy film, ale przeziębienie popsuło moje zacne plany, eh... Za oknem zimno, pochmurno i powietrze mroźne. Mimo to na pazurkach dziś pokazuję Wam moją tęsknotę za poprzednią porą roku. Paznokcie pod tytułem: PACHNIE MI LATEM. 
Tak je nazwałam ze względu na kolory, które użyłam. 

Pofarbowałam włosy na miedź, możecie obczaić tutaj jak wyszło :) I zrobiłam moje pierwsze ciasto pieczone: murzynka. Wyszło trochę jak Mount Everest ale zjadliwe, nie było zakalca ;) Dzisiaj robię kopytka, a sałatka już gotowa w lodówce. Ostatnio mam takie zapędy kulinarne.

Zostawiam Was ze zdjęciami paznokci i życzę udanego weekendu! 

Piszcie czy podoba Wam się takie zdobienie, starałam się :D








Cya ;)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdobienie :D idealnie dobrane kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie. Mi też zapachniało latem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam że to jakaś nowość i zapachowy lakier :) pewnie że tak, czekam na pierwszy filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podziwiam cierpliwość do malowania paznokci!:) Bardzo ładny efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie się prezentują ;)

    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pazurki:) Ładny gradient.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie kolorystyczne, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokcie fajnie dobrane kolory ;P
    obserwacja?;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.