Obserwujesz?

sobota, 12 września 2015

LILAC&BLACK FRENCH

Hej ;)

Strasznie wolno mijały dni tego tygodnia, ale wreszcie mamy weekend. Narazie zapowiada się całkiem ładna pogoda, słoneczko zagląda do okna, a ja ryczę, bo naoglądałam się smutnych filmików o zwierzakach. 

Jak wiecie rozpoczęłam współpracę ze sklepem dresslink, przydałaby mi się Wasza pomoc jeżeli chodzi o kliki, więc dla zainteresowanych zostawiam linki, tylko napiszcie w komentarzu czy kliknęliście, zebym wiedziała komu się odwdzięczyć:




Przygotowałam dziś dla Was proste zdobienie, które moim zdaniem nadaje się na wiele okazji. Pierwszy raz robiłam manicure francuski czarną kreską, widziałam to u jakiejś blogerki i odgapiłam, bo strasznie mi się spodobało :D

Na początku chciałam zostawić bez naklejek, ale wyglądało to jakoś... Goło (?) 
Myślę, ze złote akcenty na dwóch ostatnich paznokciach dodają uroku i są ładną ozdobą dla dłoni.


Jeżeli chodzi o lakier to musiałam użyć dwóch warstw, a i tak gnieniegdzie są prześwity, no cóż. Pędzelek jest dość szeroki, więc aplikacja lakieru to łatwizna. Dla mnie to ogromne ułatwienie, bo bardziej babram się cienkim pędzelkiem. 





Jak podoba Wam się takie zdobienie?

Cya ;)

25 komentarzy:

  1. super post!
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! Obserwuję by częściej zaglądać do Ciebie... Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, Lubie french w nietypowym wydaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor (poklikałam) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci te paznokcie wyszły, lubię taki fiolet i fajne te zdobienia, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny fiolet :) Bardzo ładnie się prezentuje takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor lakieru jest śliczny, ale ja nie przepadam za frenchem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek i śliczne zdobienie- lubię złote dodatki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, ładne zdobienia :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie zrobione paznokietki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam :) Zdobienie bardzo interesujące. Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi sie kreska czarna zamiast bialej :)
    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyszło :) Kolorek przyjemny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, ja to nie mam daru do takich rzeczy

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne paznokcie!
    Kliknelam :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze dobrane kolory i jest fajny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak masz cudne te paznokcie zrobione,że az czasami nie mogę wyjść z podziwu.Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.