Obserwujesz?

sobota, 15 sierpnia 2015

ZŁOTE LIŚCIE NA FUKSJI

Hej :)

Jak minął Wam tydzień?
Mnie bardzo szybko, nowa praca i czas mija inaczej, przede wszystkim mam go więcej dla siebie i wolne weekendy. W tygodniu nie maluję paznokci, muszę dać im odetchnąć, nakładam odżywkę, a w weekend używam koloru. Dzisiaj postanowiłam wykorzystać naklejki, które kiedyś zakupiłam na ebay'u. Nie są super trwałe, ale na wieczór mogą się przydać. A co do złotych liści to tu macie piosenkę, która, co prawda jesienna troszeczkę, ale zawsze KLIK
Lakier to Colour Carnival by Seventeen, fuchsia pink 003, na zdjęciach dwie warstwy dla pełnego pokrycia ;)

Co sądzicie o takim delikatnym zdobieniu?





Miłego dnia ;*

30 komentarzy:

  1. Fajna piosenka :) Paznokcie tez ladne. :) Pasuje ten lisc taki delikatny do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te listki ;) Wydaje mi się, że fajnie wyglądałyby też z czarnym albo białym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście bardzo delikatny, takie mi się bardzo podobają :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny KOLOREK i zdobienie śliczne ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie!:):
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pazurki!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się bardzo podoba! Kolorek jaki lubię, delikatny ornament...Chyba czas pomyśleć o moich pazurach!
    Dzięki za piosenkę! To była dla mnie podróż sentymentalna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne paznokcie, te delikatne zdobienie jest urocze :)
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdobienie, i bardzo ładny kolor lakieru. Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie delikatne zdobienia lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie i delikatne, jednak ja wole mocne zdobienia :)

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się to zdobienie, jest takie delikatne, ale chyba lepiej wyglądałoby na większej ilości paznokci :) Poza tym myślę, że ciekawie prezentowałoby się na czarnym lakierze.
    Dzięki za wizytę i komentarz u mnie!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie dziewczęce pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie delikatne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne i subtelne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolorek:) Ja teraz mam nude, ale myślę nad jakimiś pastelami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudowny kolor, bardzo lubię takie wyraźne barwy na paznokciach. :) i piękne naklejki, idealnie pasują do tego koloru. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne naklejki. Jakby na to nie spojrzeć jesień nadchodzi ogromnymi krokami... jarzębina zapuszcza intensywnie czerwone korale, a liście na drzewach coraz bardziej pożółknięte. Piosenka jak najbardziej pasuje. Bardzo dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten kolor u siebie na paznokciach, a w połączeniu ze złotem zawsze wygląda ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. What a cute look! Love how you spiced it up with the colorful combination

    http://www.2015baglvlouisvuitton.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie :) Lubię takie delikatne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.