Obserwujesz?

sobota, 22 sierpnia 2015

MINI KONKURS

Hej ;)

Kolejny tydzień z głowy. Ostatnie dni sierpnia przed nami! Nigdzie w te wakacje nie pojechałam, bo tak to jest jak się zmienia pracę, ale nie żałuję. Mam przynajmniej więcej czasu dla siebie i na bloga <3 To tyle na wstępie.

Chciałabym Wam pokazać 5 rzeczy, które według mnie są fajne jeśli chodzi o sklep Dresslink
Zauważyłam, ze piszą do wielu blogerek o współpracę, oczywiście trzeba się trochę natrudzić, zeby przygotować posta. Niektórzy robią ogromne kolaże zdjęciowe, rozpisują się, a niektórzy nastawiają się tylko na to, że ktoś poklika i ciuchy przyjdą do nas raz dwa! 



Do mnie też napisali z tego sklepu i co mi tam, zgodziłam się, kazali wybrać rzeczy i podać nr zamówienia. Ok. Następnego dnia napisali mi, że mam zrobić to, to i to... Trochę mnie to poirytowało, bo zazwyczaj najpierw się robi posty itp., a potem zamówienie składa, ale cóż. Skoro już i tak zrobiłam osobną zakładkę do ich sklepu to pomyślałam, że dobra - zrobię posta. Przynajmniej pokażę to, co mi się spodobało.







Pomyślałam sobie, ze w sumie to byłaby fajna okazja, zeby pokazywać na blogu nie tylko paznokcie, ale też stylizacje. Na co dzień ubieram się tak normalnie, wiecie - bluzka, legginsy i tyle, byle wygodnie. Wiadomo, stroić to się można do zdjeć i na przyjęcia ;) Wydaje mi się, że współpraca z jakimś sklepem to ciekawa okazja, zeby np. potem robić konkursy dla Was, bo nie wszyscy mogą czasem sobie pozwolić na zakup fajnego ciuszka.





Wybrałam 5 bluzek, bo jest to moja ulubiona część garderoby. 

Konkurs 
jest prosty i polega na tym, aby podać ceny trzech wybranych ubrań z tego posta.
 Napiszcie je w komentarzu i podajcie adres swojego bloga. 

Wybiorę 10 blogów 
spośród wszystkich komentarzy,
 polecę je na swoim fanpage'u oraz w następnym poście.


Buziaki, miłego weekendu! :*

21 komentarzy:

  1. koszula w kratę: US$ 5.53
    bluzeczka z pierwszego zdjęcia: US$ 4.60
    bluzka z ostatniego zdjęcia: US$ 5.30

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE: BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. kropeczki: US$ 5.30
    biała 2 od końca: US$ 7.84
    z kołnierzykiem : US$ 6.92

    mój blog: http://pielegnacyjnarewolucja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka 1 6,92
    Bluzka 2 5,53
    Bluzka 3 4,60

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ubrania ;)
    Wezmę udział, a co mi tam :)

    Bluzka w kratę - US$ 5.53
    Koszula z duża wstążką - US$ 6.92
    Koszulka z małą wstążką - US$ 4.60

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ostatnia bluzeczka ładna :) Również poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak patrzę na te fotki i wniosek jest taki, że Chinki na fotkach zawsze wyglądają super. A te ciuchy w realu nie zawsze wyglądają tak olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, czesto na blogach czyta sie, że material słaby etc. ale warto sprobowac :)

      Usuń
  7. ta druga koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy ! poklikałam :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. poklikałam :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobała mi się ta biała, z koronkowymi rękawkami, kliknęłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych bluzeczek podoba mi się tylko czarna z rękawami w kropy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ciuszki, oczywiście poklikałam :D
    Cena koszuli w kratę to 5.53$
    koszulki z kropeczkami na rękawach 5.30$
    biała koszula z małą czarną kokardką 4.60$
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome post my Dear ! :)

    http://www.2016handbag.com

    OdpowiedzUsuń
  14. $ 5.53 , $ 6.92 , $ 7.84

    http://mojemaleuzaleznienie.blogspot.co.uk/

    :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.