Obserwujesz?

sobota, 8 sierpnia 2015

GOLD&VIOLET OMBRE

Hej ;)

Jak minął Wam tydzień?

Mnie bardzo szybko w nowej pracy. Narazie nie umiem ocenić jak jest, bo to za szybko, najpierw trzeba się zaklimatyzować i nauczyć nowych rzeczy :) W związku z tym wygodniej jest mi w krótkich paznokciach (obecnie, bo powrócę do długich, gdy w pełni przyzwyczaję się do pracy w rękawiczkach).

Miałam dziś trochę spraw do załatwienia, więc postawiłam na proste ombre w odcieniach złota i fioletu. Mam jeszcze zamiar spróbować z czerwienią w ten sam sposób, bo strasznie podoba mi się takie zdobienie.

Zapraszam do komentowania ;)






Cya ;)

PS.  Postanowiłam, ze będę dodawać posty raz w tygodniu, tak będzie mi wygodniej i w końcu będzie jakaś regularność na blogu. ;) Będę Was odwiedzać oczywiście w tygodniu.

27 komentarzy:

  1. Ciekawy efekt, na imprezę idealny :D Plus bardzo estetyczne wykonanie :)
    Zapraszam również do mnie, nowy post KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. krótkie ale jak ładnie opiłowane i pomalowane cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy efekt na paznokciach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło bardzo fajnie, efekt ciekawy a takie byłyszczące pazurki świetne na jakąś impreze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your nails are so pretty!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! takich jeszcze nie widzialam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam gradienty na pazurkach ;) Spróbuj kilka razy przejechać pędzelkiem takim bez nabierania lakieru po granicy, to przejście będzie łagodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tydzień minął upalnie :/ p.s. sliczne pazurki :)

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny efekt :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pazury gradient wykonany idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie Ci wyszły te paznokcie. Ja tak nie potrafię. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie wyglądają xD
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne imprezowe pazurki :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, fajne.No, też się z tym zgadzam! Tylko czemu mnie się tak nie udaje? :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. What a cute look! Love how you spiced it up with the colorful combination

    http://www.2015baglvlouisvuitton.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.