Obserwujesz?

piątek, 31 lipca 2015

WHITE SAIL&HOT DESIGNS

Hej ;)

Dawno nie publikowałam zdjęć paznokci. Ostatnio skończyła mi się baza pod lakier 
i malowałam je na czerwono tak o.. Efekt? Na pewno się domyślacie, paznokcie nie wyglądały zbyt fajnie po zmyciu, trochę zażółkły, dlatego je obcięłam i spiłowałam. Nałożyłam nową odżywkę 
i postanowiłam zrobić ombre. Bardzo mi się spodobało odkąd 
w ogóle nauczyłam się je tworzyć :P









Poza paznokciami mam kilka informacji, które trochę zmienią bieg historii mojego życia. 
Zwolniłam się z pracy... 
I cieszy mnie to niezmiernie,
 bo dostałam nową i wierzę, ze się ułozy, ze bedzie dobrze. Chcę robić to,
 co lubię i mieć więcej czasu dla siebie, dla rodziny, znajomych. Przyjechałam 
tu żeby mieć lepsze życie, a nie w ogóle go nie mieć. 

Dzisiaj miło spędziłam czas na mieście, trochę odpoczęłam, kupiłam pare nowych rzeczy, głównie kosmetyków, bo się pokończyły. Jakoś tak znudziło mi się robienie postów o każdym kosmetyku, 
nie kupuję już ich tak dużo, 
wolę czytać recenzje na Waszych blogach niż sama je pisać. Zresztą, 
muszę przyznać, że nie szukam już żadnych nowości, bo mam zamiar 
to ograniczyć. Teraz będę miała inne wydatki - ważniejsze. 




Pogoda dziś była naprawdę ładna, słoneczko cały dzień. Wstałam późno, 
ale się wyspałam ;) Jutro idę robić pasemka mojej siostrze. 
Jak mi się uda zrobić to w miarę ok to pokazę Wam zdjęcie, 
jak nie tu to na fejsie. 



Jakie macie plany na weekend?

Cya ;*

18 komentarzy:

  1. Fajne paznokcie :) Naprawde ciekawie to wyglada :) Jestwm ciekawa tych waznych wydatkow hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękną bransoletkę :D No i ładne paznokcie :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam teraz dużo pracy w ogródku i przy zaprawianiu i moje paznokcie są w opłakanym stanie.
    ombre wygląda świetnie!!
    powodzenia w nowej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dawno temu też miałam pasemka ;)
    bardzo ładne pazurki <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie super wyszly :*
    fajny efekt :*

    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow pięknie Ci wyszły paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt końcowy jest mega!!!
    zazdroszczę cierpliwości i umiejętności w robieniu takich cudeniek na pazurkach :)


    Widzę, że prowadzisz bardzo miły dla oka blog, świetna robota!
    Może zaobserwujemy,by z łatwością do siebie wracać ?
    Daj mi znać a ja szybciutko się odwdzięczę,
    a póki co czekam z niecierpliwością na kolejne recenzje!

    udanego dnia pełnego inspiracji :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny efekt. Ja chyba nie miałabym na to cierpliwości ;)

    Życzę powodzenia. Niestety tak to jest na obczyźnie. Mój młodszy brat pracuje od dwóch miesięcy za granicą i niekiedy jeździ do pracy dwa razy w ciągu dnia... Ciężko jest na początku, ale potem człowiek jakoś sobie daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo. Poczatki sa trudne. Ja juz rok tu jestem i po prostu chcialam zmienic prace na lepsza. Zmienic zmienilam, ale znow wszystko uczyc sie od nowa trzeba.. powodzenia dla brata, da rade :)

      Usuń
  9. Ale wspaniałe paznokcie, efekt oszałamiający :)
    To dobrze, że zmieniasz pracę na lepszą, masz rację lepiej mieć więcej czasu dla siebie i dla znajomych niż harować a zycie ucieka między palcami. Powodzenia w nowej pracy i szybkiego zaklimatyzowania się w nowym miejscu i z nowymi ludźmi !

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie, rewelacja :) moje są tak żółte od lakierów bo ciągle maluje i ciągle muszę malować żeby przekryć to hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobuj malowac je baza pod lakier albo odzywka. To pomaga zeby nie byly zolte. :)

      Usuń
  11. Paznokietki są śliczne!<3 Kolorki uwielbiam:)

    http://www.justcleo.pl/2015/08/turquoise-shorts-grey-casual-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.cocobagsaleonline.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo śliczny efekt na pazurkach :)
    powodzenia w nowej pracy !:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.