Obserwujesz?

piątek, 24 lipca 2015

BLONDI DZIĘKI DRESSLILY

Hej ;)

Jak mija Wam tydzień?
U mnie trochę zmian, oby na lepsze! 
Czasami dochodzimy w życiu do takiego punktu, gdy jesteśmy zdani tylko na siebie i czas podjąć pierwsze poważne decyzje. Ważne jest by mieć wsparcie bliskich nam osób, wtedy wszystko wydaje się prostsze. 

Od rana dziś pada, spędzam ten wieczór romansując z laptopem, na takiej randce jeszcze nie byłam ;)
Humor nawet mi dopisuje, skąd te huśtawki nastroju? Jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli to w końcu będę miała więcej czasu na bloga. Sama za siebie trzymam kciuki, modląc się wieczorami by Bóg dał mi siłę. 

Jak wyglądam w blondzie?
Proszę o szczere opinie.



Tak naprawdę nie pofarbowałam włosów, chociaż dużo osób tak pomyślało, gdy dodałam zdjęcie na facebook'a. ;) Nowy kolor włosów to zasługa sklepu Dresslily 
Kupiłam perukę za ok.10 funtów i zaznaczam, ze nie zrobiłam tego w ramach współpracy!
Powiem Wam, ze całkiem fajne te włosy, nie plączą się zbytnio i łatwo rozczesują.


Życzę Wam miłego wieczoru ;*

13 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz w blondzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz! Miłe zaskoczenie dowiedzieć się, że ktoś zamiast przefarbować włosy, założył perukę. Bardzo podoba mi się soczysty kolor szminki na twych ustach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje blond :) Ale muszę przyznać, że peruka ta wygląda naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bałam się, że będzie się prezentowała zbyt sztucznie, ale jestem zadowolona ;)

      Usuń
  4. W życiu nie zgadłabym, że to peruka.Nie wiem jaki jest Twój naturalny kolor,ale w blondzie Ci ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zgadła bym że to peruka...chociaż blond Ci pasuje. Bardzo spodobał mi się odcień tej szminki.

    http://yukimundi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, nie widać że to peruka! :O Moim zdaniem blond idealnie Ci pasuje! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam blond i Tobie fajnie pasuje ;) Bardzo naturalnie wygląda, nawet bym nie powiedziała że to peruka ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, ze masz bliskie osoby, które Cie wspieraja :) Blond the best :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A już się dałam nabrać ;)
    Moim zdaniem świetnie byłoby Ci w takim odcieniu blondu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your handbag,Thanks for your sharing

    http://www.2015shopslvbag.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.