Obserwujesz?

niedziela, 7 czerwca 2015

THE SILVER MOON

Cześć kochani :)

Jak minęła Wam niedziela?

Mnie bardzo dobrze, nie przestaję się śmiać. Spędziłam super dzień. Wczoraj był u nas kolega i razem oglądaliśmy mecz, co za emocje ;) Obudziłam się wcześnie, mimo ze szłam późno spać... Zakupy i wizyta u siostry, Grałyśmy w badmintona, a przy tym kupa śmiechu ;D Jak to my. Poza tym pogoda dopisała. 
Oby więcej takich niedziel. 



Tytuł posta odnosi się do paznokci, które wykonałam jednej osobie. Tak naprawdę uważam, ze jest wiele do poprawy, ale chcę Wam pokazać też sam pomysł. 

Jak oceniacie? ;)




Wróciłam do domu po dziewiętnastej, ale będę dzisiaj spać, hehe ;) Za tydzień jadę do Londynu z koleżanką. Mam nadzieję, ze wszystko wypali, że pogoda dopisze i w ogóle ;) 



Buziaki, pa ;*

4 komentarze:

  1. Super, że miałaś taki pozytywny weekend :) Mi to szczęście nie dopisało :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Są całkiem spoko :D osobiście nie moje kolory niestety :C
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.