Obserwujesz?

środa, 17 czerwca 2015

SMALL RAINBOW UNDER BLACK&WHITE

Hej ;)

Króciutki dzisiaj pościk na temat dzisiejszych paznokci. Szału nie ma, ale wstawiam zdjęcie, bo chcę Waszej opinii. 

Każdy paznokieć to:


  • nailene TOP COAT,
  • ombre tworzone gąbeczką, kolory:
  1. Lovely, lakier świecący pod lampą UV, 
  2. Maybelline New York, Color Show, electric yellow,
  3. Colour Carnival by Seventeen, fuchsia pink 003,
  • Sally Hansen, Gel Shine 3D Top Coat,
  • lakier pękający to:
  1. Colletion 2000, Nail Smash Top Coat 1 Black Smash,
  2. Colletion 2000, Nail Smash Top Coat 2 White Smash,
  • Sally Hansen, Diamond Flash Top Coat.



Jak oceniacie?

Dla mnie nie wyszło tak źle, chociaż z tego białego lakieru nie jestem zadowolona. Efekt z pękajacym lakierem w kolorze czarnym bardzo mi się podoba i na pewno nieraz jeszcze go wykorzystam. Białemu mówię stanowcze NIE. Najchętniej bym go wyrzuciła, ale może może... Kiedyś się przyda (?)

Może to moja wina, jakieś złe pociagniecia pędzlem.. Nie mam pojęcia, ale w przyszłości spróbuję dać mu szansę. Tymczasem czekam na Wasze opinie.

Buźka, pa :*

9 komentarzy:

  1. No z tym czarnym fajnie wyszlo :) Bialy niestety szalu nie robi

    OdpowiedzUsuń
  2. no czarny fajne centki. ;) jest całkiem inaczej

    zapraszam!
    http://izaporemba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie biały i czarny pęka tak ciut... Grubo? Nie wiem jak to nazwać. Jak ja miałam czarny lakier pękający, to były takie drobne ścieżki, za to w większej ilości. Ale mimo to wygląda fajnie, szczególnie to ombre pod spodem.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie umiem zdobić pazurków, a o zrobieniu ombre nie marzę nawet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś tak myślałam, ale spróbowałam. trening czyni mistrza, pamiętaj :)

      Usuń
  5. Ja osobiście wolę jednolite barwy na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w osttniem poscie, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne, szczególnie te dwa ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.