Obserwujesz?

niedziela, 14 czerwca 2015

KROPKI, KROPECZKI...

Hello :)

Jak mija Wam niedziela?

U mnie wszystko wporządku, pogoda nawet ok, nie narzekam. Ostatnio trochę się wydarzyło, ale już wszystko dobrze. Myślę nad tym urlopem, ale nadal nie mam pomysłu... Gdzie tu pojechać?

Dzisiejsze paznokcie to bardzo proste i łatwe zdobienie. Lubię zieleń, więc często gości u mnie na paznokciach :)




Niedługo wakacje, chcę jechać nad morze. Trzeba zadbać o formę. Ważę 50... MASAKRA!! Od razu widać po mnie, ze przytyłam, ale nie tracę nadziei. Trzeba po prostu wziąć się do roboty. Teraz mam wiecej ruchu, zainwestowałam w rakiety, piłeczkę i gramy ;)





Mam nadzieję, że u Was wszystko wporządku. ;) Już w niedzielę będę miała rybkę <3 Świadomosć, ze zawsze ktoś będzie na mnie czekał w domu dodaje otuchy, choć moze rybka to głupi przykład. Wymyśliłam już nawet imię, ale dopiero jak Wam pokazę to powiem. 

Buziaki, pa ;*

7 komentarzy:

  1. wygladasz cudownie i w cale nie musisz sie odchudzac, wazne zeby ci bylo ze soba dobrze a nie komus. tez bym chciala nad morze!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniuchne paznokcie i z Ciebie bardzo ładna dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne paznokcie :) i słoneczne, ładne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  4. A mało osób lubi zieleń na pazurkach, ale teraz kupiłam taką ładną trawiastą i zamierzam przekonać kilka osób ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. super pazurki :D podoba mi się wzorek ^^
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki radosny zielony, muchomorek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne paznokcie :) troche mi sie z muchomorem kojarza :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.