Obserwujesz?

sobota, 27 czerwca 2015

HOLIDAYS IN WEYMOUTH

Hej :)

Wybrałam się dzisiaj z rodzinką na ''szybkie'' wakacje ;) 20 stopni, mały wiaterek, całkiem przyjemnie. Niestety, na plaży czas mija bardzo szybko. Pokąpałam się, ale woda jeszcze zimna, aż dech zapiera... Kupiłam pocztówki, breloczek i dwa kamyki ozdobne z nazwą miasta oraz w kasynie wygrałyśmy z siostrą dwa zegarki i pieniążki. :P











 Cya ;)


ps1. nie komentujcie jak wyglądam w stroju, bo chyba nie wymaga to komentarza ;P
ps2. tak, powinnam schudnąć.

13 komentarzy:

  1. Zapewne w kasynie jak i na plazy spedzilas czas milo w towarzyswie bliskich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się opaliłaś
    Zapraszam na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak szybki wypad!
    Super się opaliłaś. Pozdrawiam gorąco

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie szybkie wypady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęciaa ! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacyjne wypady! Jak dobrze;) I jaka opalona już, ja jestem biała ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nad morzem będę dopiero w sierpniu, ale widzę, że się zdążyłaś opalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przegladalam Twoj blog i dotarlam az tu:) lato wroc!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.