Obserwujesz?

niedziela, 21 czerwca 2015

CO SŁYCHAĆ W STOLICY?

Hej :)

Ostatnio wybrałam się z koleżanką do stolicy na jednodniową wycieczkę. Prognoza pogody była świetna, jednak w rzeczywistości wyglądało to zupełnie inaczej... Było pochmurno i wiało, a szkoda ;/ Jeden dzień to zdecydowanie za krótko by wszystko zobaczyć i ''ogarnąć'' takie miasto jak Londyn. Zapraszam do oglądania zdjęć.



Pod pałacem Buckingham tłumy ludzi... Cieżko było się dopchać, zeby zrobić dobre zdjecie Eli.


Humor dopisywał przez cały dzień ;)
Powiem Wam, że jakoś szczególnie Londyn mi się nie spodobał. Za dużo mieszanki narodowości, tak uważam. Ludzie się przepychają i mają ponure miny, nie to co w Yeovil :P hehe




No i na koniec zdjęcie już z ostatnich chwil podróży. Wycieczkę ogólnie zaliczam do udanych, na pewno jeszcze się tam wybierzemy, ale na dłuzej zeby na spokojnie pozwiedzać i odpocząć.

 Byliście w Londynie?
Podoba Wam się stolica Anglii?

Cya :)

6 komentarzy:

  1. Niestety nigdy tam nie byłam, ale chciałabym kiedyś odwiedzić to miejsce :)
    Świetne zdjęcia!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/half-up-half-down-bun.html
    Będzie mi milo, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie byłam, ale jest szansa, że pojadę za rok :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam w tym roku jechać do Anglii, ale jednak zwyciężyła ponownie Norwegia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam, ale chętnie bym pojechała.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Spędziłam w Londynie 6 lat i ... Tęsknię przeokrutnie. Mnie właśnie ta mieszanka narodowości pociągała i wspaniała architektura. Co do smutku i niewyraźnych min Londyńczyków to zgodzę sie z tobą. Teraz siedzę w Berlinie i nie jest to już to ... Brakuje mi też tego luzu w życiu w Anglii. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.