Obserwujesz?

środa, 24 czerwca 2015

A LOT OF SUN TODAY

 Hej ;)

Mamy coraz cieplejsze dni, dzisiejszy spędziłam z siostrą na grze w badmintona. Oczywiście przy tym było mnóstwo śmiechu, jak zwykle :P 

W zwiazku z tym, ze pogoda jest korzystna, częściej mamy ochotę na owoce, przynajmniej ja tak mam. Jem arbuzy, truskawki, ananasy, mandarynki, jabłka itp. Jest tego sporo :)
Czasem jednak nudą jest zjedzenie samego jabłka, wtedy można przygotować sałatkę z owoców. Opcji jest wiele, kroimy w kosteczkę, w plasterki, jak lubimy. 

Lubicie sałatki owocowe? :)







Cya ;)

3 komentarze:

  1. U mnie ostatnio też sporo truskawek :D sałatki owocowe, owocowe i wszystko co z nimi związane lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sałatki owocowe :D Latem zasjępują mi słodycze :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.