Obserwujesz?

sobota, 2 maja 2015

JUŻ ZAPISANI BYLIŚMY W URZĘDZIE...




Hej ;)

Co tam u Was?
Majówka zapewne. Jedni spędzają ją w gronie najbliższych na wycieczkach lub rodzinnych piknikach, a mnie pogoda nie pozwala na wychodzenie bez kurtki. Mieliśmy jechać nad morze, ale cóż... W ten weekend wypoczywam, bo kolejne zapowiadają się ciekawie :)




Jakie macie plany na tegoroczne wakacje? Mam tyle dni urlopu do wykorzystania, a sama nie wiem gdzie tu pojechać... Jest tyle miejsc na  świecie, co polecacie? 

Kupiłam farbę z Mariona, odcień miedziany bursztyn. Jak paczka dojdzie to pofarbuję sobie, a tak przed urodzinami. Mam nadzieję, ze w razie co to nie wyjdzie marchewkowy, chociaż nie powinien, bo mam ciemne włosy. W ogóle to tęsknię za grzywką. Dzisiaj ją wyprostowałam - obczajcie jak ona urosła :D Nie zetnę jej, bo chcę taką mieć długą i jeszcze dłuższą, ale będę teraz ją prostować. Jak włosy urosną dłuższe robię loki. 


Muszę dla Was przygotować recenzję pewnego pudru sypkiego, bo jestem bardzo zadowolona i chcę się nim z Wami podzielić. Już dwa tygodnie jeżdżę na rowerze, codziennie 40 minut, taki czas zajmuje mi droga do pracy i z pracy łącznie. Trzeba jeszcze tylko ograniczyć słodkości do minimum i będzie ok. ;)


Dawno nie pisałam już chyba takiego posta, zawsze jakieś paznokcie, recenzja czy coś... W ogóle muszę zabrać się za kompletowanie moich twórczości i działać. Jakieś poprawki etc. Lato przed nami, sezon się zaczyna. 

Dzisiejszy makijaż jest bardzo porosty, co widzicie na zdjęciach. Lubię takie ''zwyklaki'', w sam raz na miasto. 


Niedługo wybory w Polsce, idziecie głosować?

Cya ;)

4 komentarze:

  1. U mnie również na miasto goszczą takie zwyklaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Planów na wakacje jeszcze nie mam :D
    Makijaż śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wakacje mam już zaplanowane kierunek Cypr w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnemu to we wszystkim ładnie, co tu dużo pisać. :) Pewnie że idę. Zawsze powtarzam tym co nie idą lub nie byli a narzekają na ustrojstwo. ...nie masz prawa, nie byłeś nie głosowałeś więc jakim prawem narzekasz? Ja po to idę aby raz mieć swój udział, a dwa aby później sobie śmiało mów pogderać :))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.