Obserwujesz?

niedziela, 3 maja 2015

IT'S SPRING! MAKE UP&OUTFIT

Hej ;)

Jak niedziela?
Wyspani?
Wypoczęci?

Nie mogłam zasnąć, przeglądałam oferty wycieczek na Maledivy, w końcu będzie trzeba zaplanować te wakacje. Kupiłam nawet dziś olejek z Kolastyny, który pokazywałam Wam zeszłego lata. Byłam dzięki niemu brązowa. Chociaż raz, bo zwykle to nie opalam się szybko na brąz. 

Wybrałam się dziś na miasto by zamówić rezerwację na moje urodziny, ah, nie mogę się doczekać. Będzie pyszny obiad, deser i takie tam :P I kupiłam też sukienkę na ten dzień, ale pokażę ją dopiero w poście przed urodzinami. ;) 




Takie ładne dzisiaj słoneczko, a wiatr piździ jak nie wiem co. Wkurza mnie to, bo musiałam włosy spiąć. Odwołując się do tytułu dzisiejszego posta przygotowałam makijaż wiosenny. Nie jest to nic wielkiego, jednak ''dodaje energii''. ;)


Idę zaraz zrobić jeszcze sernik, bo specjalnie kupiłam suszone winogrona. ;) Niżej wrzucam kilka zdjęć z dzisiaj. Miłej niedzieli!






Cya ;*

15 komentarzy:

  1. sernik mniam moje ulubione ciasto :) zazdroszczę takich wakacji :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wakacje się szykują!:)
    My za 1,5 tygodnia wylatujemy do UK. Nie mogę się doczekać i trochę się stresuje podróżą z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buciki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, masz bardzo fajne cienie, tak dobrze napigmentowane :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszsttko mi sie podoba ale najbardziej trampki chcę takie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym się tak nie pomalowała, ale ładnie wygląda. Takie żywe kolory. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż fajny, chociaż na co dzień dla mnie zbyt intensywny ;) Po za tym cudowne trampeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie kolorowe oczko! Kontrastowe do pogody :) Wiosno witaj!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.