Obserwujesz?

czwartek, 7 maja 2015

DIAMOND FLASH ON SHORT NAILS

Hej ;)

Co tam u Was? 
Jak humory?
Kupiłam wczoraj Top Coat firmy Sally Hansen diamentowy błysk. Schnie w 60 sekund i nadaje paznokciom twardość - tak twierdzi producent. Po kilku próbach wystawię opinię sama, ale przeczucia mam pozytywne, zresztą Sally Hansen jeszcze mnie nie zawiodła. ;) 




Mamy już prawie weekend, jeszcze tylko dwa dni do pracy i wolne ;) Uwielbiam ranne zmiany, można tyle zrobić po południu. Pogoda nas za bardzo nie rozpieszcza, więc w ''chłodnym'' stylu pomalowałam dziś paznokcie.







Wiem, mam bardzo krótkie i krzywe palce, ale postarajcie się nie zwracać na nie uwagi. :P Teraz oceniamy paznokcie. Powiem Wam, że jak zakumałam to ombre to mi się spodobało bardzo i mam zamiar wykonywać je częściej. Bardzo podoba mi się ten efekt, następne pewnie będzie energicznie zielone. Już mam wizje...

Jak Wam się podobają paznokcie?
Używacie produktów Sally Hansen?

Cya ;*


12 komentarzy:

  1. Ładne pazurki, wszelakie niebieskie odcienie to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie podoba mi się ten manikiur!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie to wygląda :) Jak dla mnie super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygladaja te pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam takie malutkie paznokcie, że u mnie takie są długimi.:)
    + wzorek jest świetny, to bardzo proste i efektowne zdobienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam odżywkę z tej firmy i jestem zadowolona :)

    p.s. zapraszam na nowy wpisik: http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/05/dwie-twarze.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.