Obserwujesz?

niedziela, 19 kwietnia 2015

TECHNIC 98 EYESHADOWS

Hej ;)

Jak Wasze humory w tak piękną niedzielę?
U mnie całkiem spoko, strupy po ospie w większości odpadły, jutro zamierzam iść do pracy. Mam trochę katar, ale wierzę, ze jutro będzie lepiej. Trochę obowiązków dzisiaj, bo muszę zrobić paznokcie, wyrwać brwi, ah, kobiece życie :D Za niedługo po wodę mineralną trzeba iść... Życie na zakręcie :P

Dawno, dawno temu pisałam Wam w jakimś tam poście, że mam zamiar więcej czasu poświęcać blogowi w kategorii makijaż. Teraz będzie na to możliwość, bo wyrzuciłam starą paletę cieni Prettypink, a kupiłam nową Technic. Jeszcze nie wypróbowywałam jej, nie wiem jak trwałe są cienie itp. Przekonamy się w przyszłości.





Cya ;)

14 komentarzy:

  1. nowy post po długiej przerwie, zapraszam na bloga:)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra i siostrzeniec mieli ospę.Bardzo ładna paleta z cieniami,sama bym taką chiała :)~ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna!

    Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać tu częściej.
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie.
    Pozdrawiam!
    detailsrevolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory:) Podoba mi się paletka z okienkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm a ja czuje ze trwalosc bedzie kiepska... moja siostra miala takie cienie i byla niezadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ile pięknych kolorów na paletce. No to czekam na recenzję tego produktu :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne odcienie! Nigdy nie miałam z tej firmy paletki, musisz koniecznie dać znać jak jest z utrzymywaniem się cieni na powiece :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.