Obserwujesz?

wtorek, 14 kwietnia 2015

MY FIRST OMBRE

Hej ;)

Siedzenie w domu mi służy, można się wyspać i porobić coś dla siebie. Dzisiaj zajęłam się paznokciami, nie wiem skad przyszło mi do głowy ombre. Nigdy go nie robiłam. Obejrzałam kilka filmików na youtube i bardzo mi się spodobało. Postanowiłam sama spróbować. Tak naprawdę paznokcie ze zdjęć to trzecia próba, ale nadają się do publikacji. Kombinowałam z pomarańczem i czerwienią oraz odcieniami fioletu. Chyba za bardzo je mieszałam na gąbce i ciagle coś nie wychodziło. Jak nauczę się robić ombre już tak dosć perfekcyjnie, to zacznę szukać nowych inspiracji ;)

Jak oceniacie moje ombre?






Oczywiście nie jest to nic specjalnego, wiele dziewczyn już dawno tak potrafi, a nawet jeszcze lepiej. Paznokcie nie są moją mega pasją, ale malowanie ich to dla mnie czysty relaks. ;)
Lakier BarryM uwielbiam dlatego, że pod jednym katem jest niebieski, a pod innym zielony. Dzięki temu połączenie z żółcią jak dla mnie jest trafione.





Czy lubicie tego typu zdobienia? Mnie bardzo przypadło do gustu i na pewno w bliskiej przyszłości na blogu paznokcie będą z tym związane. W końcu muszę się za to porządnie zabrać i za bloga, bo ostatnio dodawałam ładnie regularnie, a teraz znowu zaniedbałam, aj niedobra Agnieszka <plask>

Mam nadzieję, że podobają Wam się moje paznokcie. Pierwsze ombre, czy takie złe? Na koniec zdjęcie z lampą.



Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. Cóż tu można dodać oprócz stwierdzenia ,ze efekt jest boski, niestety sama sobie nie zrobię takich choć lubię robić innym, za mała płytka paznokcia ;(

    Ale u Ciebie no cudnie!!

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    ps. kolory lakieru na paznokciach Justine z naszego ostatniego posta to miks hybrydowych granatów z Gelisha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. są niesamowite!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci wyszło! Kolorki fajnie dobrane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. extra kolorki, pięknie ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dziewczyn tak potrafi, tylko ja dalej nie umiem :P hehe
    Pięknie wyszły Ci te pazurkii- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolorki <3
    super!

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ombre na pazurkach, ale szczerze mówiąc to połączenie troszkę do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne. Ja nie dalabym chyba rady:) zdobienir paznokci mnie przerasta:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.