Obserwujesz?

niedziela, 26 kwietnia 2015

CLOUDY SUNDAY

Hej ;)

Co tam u Was?
Jak mija Wam weekend?

U mnie czas leci bardzo szybko, praca, dom, zakupy. Codziennie jazda rowerem 40 minut, ograniczenia jedzenia. Trzeba brać się za siebie, do lata coraz mniej czasu :)

Za miesiąc mam urodziny... Czuje się staro. Już nie będzie naście.. Ale co zrobić? Pozostaje tylko żyć dalej, mam zamiar zacząć naukę na testy na prawko. Ah, tyle planów, a czasu brak.
Na zdjęciach dzisiejsze paznokcie i makijaż. Nic specjalnego, ale postanowiłam, ze raz na tydzień będę dodawała jakiś post z make up'em. 






Cya ;)

8 komentarzy:

  1. Też kiedyś jeździłam dużo na rowerze i się odchodzałam,ale już przestałam.Bardzo ładny kolor lakieru i make up,pasuje ci :) * katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj jak ja lubię jeździć na rowerze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny lakier, bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż, taki naturalny ;) śliczny kolorek na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie weekend okropny. Poszłam sobie dorobic na ulotki i sie dosłownie spaliłam. piecze mnei cała twarz i rece :( lubie posty makeupowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny kolor lakieru! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż widzę bardzo delikatny i prawie niewidoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy z paletką Technic. ;) trwałość jak narazie jest spoko, bo cały dzień przechodziłam i dalej wyglądał tak samo.

      Usuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.