Obserwujesz?

czwartek, 30 kwietnia 2015

AKTUALIZACJA WŁOSOWA KWIECIEŃ 2015

Cześć ;)

Jak mija Wam tydzień?
U mnie praca, dom, praca. Może w sobotę wyruszę gdzieś dalej, ale zobaczymy, bo jeszcze też nie wiem jaka pogoda będzie, a wiadomo, że w deszczu to niefajnie się zwiedza, prawda? :)

W kwietniu moja pielęgnacja włosów była bardzo uboga, ponieważ miałam ospę, więc nie mogłam nakładać za dużo na skórę głowy, a jedynie delikatnie myć. Pod zdjeciem macie spis produktów jakie używałam w tym miesiącu.



Szampon:

  • Green Pharmacy, Szampon przeciw wypadaniu w losów ŁOPIAN WIĘKSZY


Inne specyfiki:

  • Green Pharmacy, Olejek łopianowy z Czerwoną papryką, 
  • Marion, OLEJKI ORIENTALNE, wzmocnienie włosów; kokos, tamanu,
  • Avon Advance Techniques, Instant Repair 7, Keratin Power, treatment spray.


____________________________________________
Tak jak widzicie, nie było wiele w tym miesiącu. Olejek łopianowy wtarłam w skórę głowy zaledwie pare razy, może 4-5. Marion głównie używałam na końcówki, a sprejem z Avonu psikałam włosy tak o, zeby nie za dużo i nie za mało. Poza tym już minął miesiąc jak jem Skrzypovitę. Przyrostu dużego nie ma, nawet tego nie liczę, bardziej zależy mi na jakości włosów, jeśli można to tak ująć. Czuję, ze są ładniejsze - w dotyku ;) Mam mnóstwo baby hair, które Wam chyba już pokazywałam, rosną one i rosną, odstają, na pewno znacie to, ale nie używam lakieru i tak. 

W maju mam zamiar kontynuować pielęgnację z kwietnia, chcę dokładnie zobaczyć działanie olejku łopianowego i do końca zużyć ten szampon z Green Pharmacy, lubię go, bo ładnie pachnie i włosy po nim są dłuzej świeże.

A jak tam Wasze włoski w kwietniu?

Cya ;*

11 komentarzy:

  1. Ja po maturze w koncu musze isc podciac wlosy, bo juz zle wygladaja :(

    OdpowiedzUsuń
  2. moje sie bardziej przetluszczaja i o ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. moje troche wypadają, ale to w sumie po ciąży naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja musze w końcu iść podciąć końcówki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. najważniejsze, że widzisz różnicę w dotyku. Oby tak dalej!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie musialas tak podkreslac tego, ze mialas ospe :) Moje wlosy spoko. :) Moja osobista fryzjerka w osobie mojej siostry niezle mi pocieniowala moje wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog i rewelacyjny post. Będę często wpadać. Mam prośbę o pomoc w dobiciu do 200 czytelników, więc jeśli spodoba ci sie moj blog to zaobserwuj <3
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy wyglądają rewelacyjnie! Błyszczą i wyglądają na bardzo zdrowe i zadbane. Dalej tak trzymaj. Ja też jestem fanką olejków. Na blogu to po blogowemu - na ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, włosy wyglądają bardzo ładnie, tak zdrowo, na swoje ostatnio też nie narzekam ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne , błyszczące włosy :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.