Obserwujesz?

wtorek, 10 marca 2015

WIOSNA... CIEPLEJSZY WIEJE WIATR

Hej ;)

Późna już pora, lecz nigdy zbyt późna by napisać odwiecznego posta. ;P 
Nie mam teraz zbytnio czasu na nic, jestem w trakcie tworzenia listy zakupów kosmetycznych, bo niebawem wyjeżdżam na urlop. Poza tym w pracy też sporo godzin, a po popołudniówkach jestem wykończona. Teraz ranki, to lubię :) 

Czujecie wiosnę? 
Jaka u Was pogoda, bo u mnie coraz cieplej. Częściej już widać słoneczko i ten powiew wiatru, ah, czuć wiatr we włosach. Widzieliście na fanpage'u, że skróciłam włosy? To była Wasza rada co do prześwitów. W sumie to jestem zadowolona, wydają sie takie gęstsze :P

Myję zęby i kładę się spać zostawiając Was ze zdjęciami z ostatnich dni. Otwieram ramiona i łapię pozytywną energię - ostatnimi dniami uśmiech mnie nie opuszcza. I chociaż denerwuję się momentami to w sercu czuję radość, tak o, 
a może to zasługa modlitwy? 











Cya :*

10 komentarzy:

  1. Ja też nie mam zbytnio czasu. ;/ Urocze zdjęcia. <'3
    Miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna, to i humor lepszy! :) Dobrze, że tak pozytywnie u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! czuje tą Twoją energię, radość, trochę Ci jej podkradnę ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pięknie! zazdroszcze takich widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo tak wiosna wprowadza w dobry nastrój :) Dla mnie to i poranne wstawanie jest łatwiejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czuję wiosnę i cieszę się niesamowicie z tego powodu :-D chociaż dzisiaj było trochę chłodno :-D

    Powiem Ci, że na żywo o wiele lepiej, nie tak sztucznie i bez tej niebieskiej poświata ;-) no i pięknie się mieni brokat, czego na zdjęciu wgl nie widać :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak poczułam wiosnę, że biegałam bez czapki i teraz leże chora w łóżku :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Ja już czuję wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, ze masz takie pozytywne nastawienie :) U nas juz rowniez wiosna, ostatnio bylo ponad 20 stopni ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.