Obserwujesz?

wtorek, 24 marca 2015

TEN


Hej

Co u Was?
Mnie się trochę humor popsuł, ale jest ładna pogoda, więc staram się myśleć pozytywnie. Dopiero w poniedziałek do pracy, więc zostało kilka dni leniuchowania. Przygotowałam sobie plan używania kosmetyków do włosów w poszczególnych miesiącach, a serum i krem do rzęs rozpoczęłam wczoraj. Teraz nie będę używała przez jakiś czas tuszu, rzęsy muszą się zregenerować.



Widzicie to zamyślenie w oczach Bucusia? Mam takie samo dzisiaj. W ogóle to mam dużo planów na ten rok i muszę je wykonać. Nie będę się tu rozpisywać o nich, bo potem będzie wstyd jak czegoś nie zrobię ;D


Żałuję, ze byłam w Polsce tylko tydzień... Czas mija tak szybko, niedługo moje urodziny. Wcale się nie cieszę, skończę 20 lat. Dużo młodych ludzi nie myśli o tym, ze nim się obejrzą będą mieli 40. Jakie stwierdzenie według Was jest bardziej prawidłowe: ''szaleć, bo życie jest jedno'' czy ''żyć rozważnie, żeby nie popełniać głupstw zbyt wielu'' ?



Ładna pogoda za oknem, więc trzeba wyjść w teren by dać szansę nowemu aparacikowi, jeszcze Wam go nie pokazywałam. Niżej kilka zdjęć nim zrobionych. Od razu zaznaczę, ze od pierwszych zdjęć jestem mega zadowolona. Mam nadzieję, ze Benq posłuży mi lepiej niż Nikon.







Jak spędzacie wtorek? ;)

Cya ;)

6 komentarzy:

  1. ja tam uważam ze zyje sie raz!!! w kietniu bede miala 33:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 lat ? Ale jesteś młodziutka :) ja powoli dobijam do 30-stki i czasami jestem przerażona jak ten czas leci !
    U mnie przeziębieniowo..więc i humor kiepski.
    Zadowolenia z aparatu ;) ja od świąt też mam nowy, Sony i jestem bardzooo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kociak, ale niestety mam na nie uczulenie .

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.