Obserwujesz?

niedziela, 29 marca 2015

ROLADKI Z PAPRYKĄ I GRZYBAMI

Cześć :)

W moich postanowieniach na bieżący rok pisałam Wam, ze chcę się nauczyć więcej gotować. Pamiętajcie - mężczyźni lubią dobrze zjeść, kobieta umiejąca dobrze gotować to skarb ;) W książce z przepisami mojej siostry znalazłam jeden, który jest bardzo prosty, a jednocześnie ciekawy.
Mam na myśli tytułowe roladki z papryką i grzybami, jak dla mnie to świetny pomysł na obiad, możnaby je jeszcze oblać jakimś ciekawym sosikiem z koperkiem. 




Zdjęcia przedstawiają krok po kroku co potrzebujemy:





Grzyby i paprykę musimy podsmażyć na łyżce oliwy, ja tak robię. Pamiętajcie żeby grzyby puściły całą wodę. Piersi z kurczaka należy ładnie pokroić i ubić jak do kotletów tylko na bardzo cieniutkie.





Gdy już mamy wszystko to przygotowane, czas zabrać się za robienie roladek. Kładziemy odrobinę grzybków i papryki na brzegu piersi i zawijamy w roladkę tak jak dewolaja. Najlepiej zabezpieczyć brzegi wykałaczkami, bo mimo dobrego zwinięcia mogą się ''rozwalić''. 
Obsypałam piersi też przyprawą ''Złoty Kurczak'', ale delikatnie. Jak mamy już uformowane roladki to możemy sobie na patelnię rozgrzewać już oliwę. 
Robimy panierkę: najpierw mąka, jajko, bułka tarta. Gotowe roladki kładziemy na patelnię i smażymy z każdej strony. 






Gdy już macie pewnosć, ze roladki są dobrze dosmażone można je wyciagnąć i ładnie podać.



Z pewnością roladki można podawać z ziemniakami i sosem, kalafiorem, brokułami itp. Są bardzo smaczne i sycące, jadłyście je kiedyś, robiłyście?


Co sądzicie o takim pomyśle na danie? 

Cya ;) 

11 komentarzy:

  1. Też dziś robiłam roladki, praktycznie tak samo ;) Tylko z pieczarkami i serem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham roladki zpieczarkami!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają pysznie


    ________________________________
    minimalism styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie to wygląda :D Ja lubię gotować, ale lepiej radzi sobie z tym mój mężczyzna i to jemu oddaję pałeczkę w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo smacznie:) Ja ostatnio podobne robiłam na parze czyli w zdrowszej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny przepis i prosty, pewnie też smaczny wypróbuję kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam!!! super na pewno zrobie

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie roladki z kurczaka, ale z papryka i pieczarkami jeszcze nie probowalam. Wygladaja mega apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.