Obserwujesz?

piątek, 27 marca 2015

OUTFIT FOR A WALK?

Hej ;)

Co u Was?
Wczoraj mieliśmy piękną pogodę w Yeovil, słoneczko jak nigdy. Dzisiaj bardziej pochmurno, ale też nie jest źle. Niech wiosna już przyjdzie, taka prawdziwa i zostanie na długo. 
Długo kombinowaliśmy co dzisiaj porobić, jakoś tak... Urlop się kończy i brak pomysłów. Żałuję, że wczoraj nie wybraliśmy się nad morze ;/


Nie wiem jak zaplanować kolejny urlop. Teraz mam lepszy aparat, więc będą lepsze zdjecia na blogu, a to już dużo. Zerknijcie tylko na zdjęcia poniżej - szpilki, takie ładne, ale lewy pasek nie jest ''stabilny'' i się odpina sam przy chodzeniu, dlatego to tylko buty do zdjęć... Szkoda, bo mi się strasznie podobają.



To nie dżinsy, to legginsy, które je imitują. Kupiłam je w Polsce na urlopie, były w promocji za 10zł i w sumie to ładnie wyglądają, ale wkurzają mnie, bo są na tyle śliskie, ze zjeżdżają z mojego obfitującego w kształty zadka. ;/


Chociaż zdjęcia mi się bardzo podobają to szpeci je jeden kluczowy element - mój tłuszcz. Niektórzy mówią, ze jestem głupia nazywając siebie ''grubą'', ale co ja na to poradzę? Jestem niska i każdy nowy kilogram od razu widać. Tego w sobie nie lubię, a ostatnio w ogóle się rozleniwiłam. W ogóle to dobrze, że od poniedziałku do pracy, bo czas ograniczyć jedzenie ''jak leci''. Przecież zaczynam od 1 kwietnia Skrzypovitę i Visaxinum. Zapas wody mineralnej, zarówno nie- jak i gazowanej, już jest.




Powoli zbliżamy się do końca miesiąca... Znowu. Kwiecień - święta. Jak je spędzacie? Ja jeszcze nie wiem dokładnie jak pracuję w te dni, ale może coś specjalnego ugotuję? Albo spróbuję jakieś ciasto w końcu upiec, bo zabieram się za to i zabrać się nie mogę :P







Cya ;)

14 komentarzy:

  1. Bluzeczka super, ale te szpilki wydają mi się trochę takie "za lekkie' do opatulonej szyi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnoscia masz racje, ale tak jak napisalam szpilki maja jedna mala wade i sa tylko do zdjec. ;)

      Usuń
  2. Wiosenna dziewczyna z ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna sie urodzilam, staram sie i byc taka ;)

      Usuń
  3. Ooo bardzo fajny, prosty zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam w swieta urodziny :) wiec bedzie chucznmie i w gronie bliskich mi osob :) buty sliczne, szkoda, ze wadliwe;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne pazurki i ciekawa bluzeczka :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pazurki :) Oj jak ja bym chciała juz prawdziwą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjecia i blog

    http://dominik-96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tez pogoda bywa w kratkę :/ w tym tygodniu niestety deszcz, ale w poprzednim tygodniu, było pięknie.
    Dawno mnie u Ciebie nie było, jestem ciekawa czy mnie jeszcze pamiętasz :) zapraszam do mnie na bloga: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.