Obserwujesz?

niedziela, 15 marca 2015

CO WARTO KUPIĆ W POLSCE? WASZE PORADY!!!

Cześć dziewczyny ;)

W końcu mogę Wam ogłosić coś. Jutro lecę do Polski na tydzień urlopu. Nie ma słów by opisać mój stres (jak zwykle) w kategorii podróż i czynności z nią związane. Z drugiej strony bardzo się cieszę, że zobaczę się z rodzicami i wytulę moje kochane kociaki ;) Myślę też nad zorganizowaniem konkursu wiosennego, co o tym sądzicie?

Chciałabym Was prosić o rady na temat ''co warto kupić'' jeśli chodzi o pielęgnację włosów oraz kosmetyki do cery mieszanej ze skłonnością do wyprysków. 

Piszcie nazwy kosmetyków, które polecacie, dlaczego i jak się u Was sprawdziło.




Buziaki :)

17 komentarzy:

  1. Polecam Tołpę serię sebio do cery z niedoskonałościami ;) zwłaszcza peelingujący żel oraz krem na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno polecić coś co napewno się sprawdzi - jak zawsze u jednego będzie sprawować się bardzo dobrze u innych wręcz przeciwnie. Mogę powiedzieć co ja polecam. Do włosów m.in.: maski i odżywki z Biowaxa, Kallos, Alterra z granatem. Do cery: mi bardzo podpasował żel peelingujący z Ziai liście manuka, peelingi drobno i gruboziarniste z Lirene (niebieskie i różowe opakowanie).... a co więcej Cię interesuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cera - żel do twarzy z Delii, płyn micelarny z Bandi, krem pod oczy z Avy, na wypryski wyciąg z drzewa herbacianego z TBS (ale to w sumie możesz kupić wszędzie) no i produkty z Sylveco.

      Usuń
  3. sama w kwietniu będę lecieć do pl i też tak jak ty nie będę wiedziała co kupić .
    Napewno kupie dużo masek do włosów różnego rodzaju np z Kallos .

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam z serii Pharmaceris T peeling i oczyszczający płyn bakteriostatyczny. Płyn działa świetnie i faktycznie zmniejsza powstawanie niedoskonałości. Z Pahrmaceris T dobrze sprawdziły się u mnie też kremy na dzień z filtrem (mniej niespodzianek mi wyskakiwało), ale nie są one matujące. Z tej serii odradzam tonik, płyn micelarny i wszystkie żele do mycia twarzy. Fajna jest też maseczka oczyszczająco-ściągająca Ziaja Liście zielonej oliwki.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak byc 20 lat w Polsce nie była sie pytasz...;/ juz zapomnialas co jest w drogeriach? xd przeciez z Ciebie taka wielka kosmetykoznawcyni xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbędne słowa chyba :D

      Usuń
    2. Kogoś zazdrość zżera, Anonimie? ;)

      Usuń
    3. Zazdrosc? O co? Haha

      Usuń
  6. Przejdź się do Biedronki, ostatnio oferta kosmetyków znacznie się tam powiększyła :) Może wybierzesz coś ciekawego :)
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja polecam żel do twarzy Fitomedu i wszystkie kosmetyki Clochee :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog!!!
    zapraszam na mojego
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja totalnie nie znam się na kosmetykach, ale ostatnio kupiłam fajną maseczkę z ziaji także polecam:)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.