Obserwujesz?

czwartek, 12 marca 2015

CO MÓWI O NAS NASZE IMIĘ?

Cześć ;)

Czy wierzycie w takie rzeczy jak horoskopy, magię liczb czy znaczenie imion?
Kiedyś podchodziłam do tego sceptycznie, ale powiem Wam, ze lubię czytać takie ''ciekawostki''. Niektóre cechy, które zawarte są w opisach imienia Agnieszka pasują do mnie w stu procentach. 

''Agnieszka jest ruchliwa i nie może zbyt długo usiedzieć w miejscu. Sprawia wrażenie pewnej siebie, jednak często jest to tylko wrażenie. Zawsze angażuje się w to, co robi, a każde niepowodzenie silnie przeżywa. Jest do tego bardzo pobudliwa i trzeba nie lada wysiłku, by ją uspokoić, kiedy się zdenerwuje. Otacza się zwykle sporym gronem przyjaciół, ale często ich zmienia. Mimo to nie nawiązuje łatwo kontaktów, ponieważ ciężko się z nią porozumieć. Prowadzi życie pełne wrażeń i ciągłych huśtawek nastrojów. Stałe układy szybko ją nudzą, chociaż pragnie równowagi w życiu. Od partnera oczekuje przede wszystkim wiele wyrozumiałości i cierpliwości. W zamian będzie wiernie kochać i zadba o wspólne gniazdko.''

100% true

  • muszę pracować w ruchu, najlepiej szybko, z możliwością przemieszczania się
  • ja się denerwuję? ;D
  • znajomych się ma, ale duze ich grono nigdy nie zastąpi jednego przyjaciela
  • uważam, że mój charakter jest wymagający nie tylko w stosunku do innych, ale do siebie samej również
  • huśtawki nastroju? oj tam, oj tam. przed i po, w trakcie okresu ;)




A co oznacza Wasze imię? I czy opis pasuje 
do Waszego charakteru?

Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Ja rowniez lubie czasami takie "ciekawostki" i mysle, ze opis mojego imienia faktycznie sie zgadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wiele takich rzeczy, związanych z imieniem również okazało się prawdą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aż z ciekawości poczytam o moim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niekoniecznie się moje zgadza, za to znak zodiaku bardzo :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podchodzę trochę z przymrużeniem oka, ale lubię czasem sprawdzam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. tak na poważnie tego nie biorę,ale też lubię poczytać, mój opis w połowie do mnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Umieść u nas Swoją reklamę!!! Zapraszam do naszego spisu blogów ---> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie ciekawostki :)
    wspolna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.