Obserwujesz?

wtorek, 31 marca 2015

AKTUALIZACJA WŁOSOWA MARZEC 2015

Hej ;)

Dzisiaj czas na podsumowanie pielęgnacji marcowej dla włosów. Na początku miesiąca podcięłam je za Waszą radą, aby pozbyć się prześwitów. Włosom wyszło to na dobre, są w lepszej kondycji, bardziej sprężyste. Postanowiłam przyłożyć się do tego posta bardziej, bo zawsze są to dość krótkie posty. 

W tym miesiącu pielęgnacja była bardzo zróżnicowana, ponieważ używałam szamponów różnego rodzaju, wiąże się to głównie z moim urlopem w Polsce, gdzie nie miałam czasu na to by skupić się na włosiętach ;)

Szampony jakie używałam w tym miesiącu to:


  • Avon Advance Techniques Instant Repair 7 with Keratin Power Technology,
  • Natei Naturals do włosów suchych i zniszczonych,
  • Head&Shoulders dry scalp care with almond oil.

Odżywki, olejki itp. jakie używałam w tym miesiącu to:


  • Avon Treatment Spray Advance Technology Instant Repair 7 with Keratin Power Technology,
  • Schwarzkopf got2b Oil-licious with Argan Oil,
  • Organix Nourishing cocount oil.




Bardzo lubię ten szampon z Avonu, bo po nich włosy fajnie się rozczesują, są miękkie, a po tym spreju śliskie, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Olejek arganowy dawałam głównie na końcówki, też nie po każdym myciu. 
Szampon z Natei kupiłam w Polsce i umyłam nim włosy 2 razy, nie ma więc co oceniać. Kiedyś go używałam i bardzo lubiłam, ponieważ ładnie pachnie i jego mała ilość wystarczy na umycie całych włosów, jest zatem wydajny, a to duży plus.
Szampon Head&Shoulders kupiłam tylko dlatego, że chwilowo pojawił mi się większy łupież. Po paru myciach było już ok. Ma przyjemny zapach, jak inne szampony tej firmy mocno się pieni, trzeba naprawdę uważać, zeby nie wylać za dużo, a minus dla mnie to zamknięcie. Dla mnie trudno się je otwiera...
Olejek kokosowy używałam tak do spryskania włosów żeby np. je ładniej ułożyć, tzn. zaczesać, bo odkąd noszę opaskę i wszystkie włosy do tyłu to nie mogę ułożyć grzywki tak jak kiedyś. Niestety... 



Widzicie u góry te baby hair, które już są dość długie? To właśnie efekt dobrej pielęgnacji włosków, cieszę się, ze wyrastają mi ciagle nowe. Dziś zaczęłam brać Skrzypovitę i Visaxinum. 

Ogólnie rzecz biorąc to zaczynam widzieć w końcu jakieś postępy w kondycji moich włosów. Kiedyś ciagle prostownica, byle jakie farbowanie... Tarcie włosów ręcznikiem, zły grzebień.. To wszystko wpływało, ze moje włosy nie chciały się zregenerować pomimo nakładania tysiąca pierdół na nie. Teraz bardziej świadoma odpowiedniej pielęgnacji zaczynam małymi kroczkami cieszyć się zadbanymi włoskami. 



W Polsce pofarbowałam włosy na ciemny kasztan farbą MariColor 340. Kiedyś już go miałam. Trochę żałuję, mogłam dać jakąś miedź czy bursztyn, ale cóż. Następne farbowanie to pewnie dopiero za rok, nie chcę tak obciążać włosów. 

A jak tam Wasze włoski?

Cya ;)

9 komentarzy:

  1. Miałam to samo jeszcze niedawno z włosami.. Prostowanie, zła pielęgnacja.. Na szczęście już z dala od prostownicy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz pięknie błyszczące włosy, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włoski. Mi się tam taki kolor podoba. Ja mam kręcone włosy więc obowiązkowo muszę o nie dbać. Najczęściej myję szamponem przeciwłupieżowym z schaumy ( męska wersja szamponu). Odżywki też stosuję, ale najczęściej ze spłukiwaniem. Nie każde produkty mi pomagają. Łatwo można moje włosy uszkodzić. Zrezygnowałam tylko z olejowania moich loków, bo ciągle mi wypadały i było mnóstwo łupieżu :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A olejowalas je od nasady? Bo ja to zwykle tylko na dlugosci, a reszte po zmyciu oleju psikam lekkim sprejem. A uzywalas wcierki z jantaru? Mnie kiedys troche pomogla i duzo dziewczyn chwalilo. ;)

      Usuń
  4. Naprawdę widać zmianę w kondycji Twoich włosów. Wydają się być o wiele bardziej zdrowsze i lśniące :D Też mam taką burzę babyhair'ów :P Śmiałam się kiedyś, że zrobię sobie z nich drugą grzywkę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety w ostatnim czasie mam problem z włosami, wypadają i ich objętość bardzo się zmieniła ;/

    Zapraszam : http://www.mylusiaaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podciecie faktycznie wyszlo im na dobre i gratuluje bejbikow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. była zima i kolor moich włosów się zmienił do tego przez to że było zimno troche się zniszczyły. :C
    Ładnie prowadzisz bloga


    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.