Obserwujesz?

wtorek, 24 lutego 2015

TYLE SŁOŃCA W CAŁYM MIEŚCIE


Hej ;)

I mamy wtorek. Piękna pogoda za oknem, czy tak będzie cały dzień? Wątpię, ale co tam. Zrobiłam już obiad na potem, zeby mieć z głowy i czas dla siebie. Muszę skrócić jedne dżinsy i wstawić pranie. Ah, ten urlop. ;P Może potem wybiorę się na zdjęcia, zobaczę jeszcze, a jak nie dziś to jutro. Już w tym tygodniu pojawi się znów aktualizacja włosowa, i będziemy mieli marzec. Jestem zadowolona ze swoich włosów, odstawienie prostownicy opłacało się ;) Chcę mieć fale, jednak obecnie mam za krótką grzywkę jeszcze, bo jak ją zakręcę to wiadomo, ze będzie odstawała.



Macie czasem ''gorzkie'' dni? Należy więc sobie trochę osłodzić życie.


Ostatnio ciągle jem sałatę, czy to dobry znak na wiosnę ? :P



Cya ;*

7 komentarzy:

  1. ojej ja na diecie a tu takie pysznosci pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie masz, u mnie dziś szaro, buro i deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale narobiłaś mi ochoty na kanapeczkę i czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odstawienie prostownicy to faktycznie swietna sprawa ;) Ta buleczka wyglada mega apetycznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladki ;) mniam ;) ja cały czas prostuję włosy, bo mi się kręcą i bez tego wyglądałabym koszmarnie :(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.