Obserwujesz?

niedziela, 15 lutego 2015

TAK NIEWIELE CZASU, TAK WIELE DO ZROBIENIA

Cześć ;)

Zdrowe odżywianie to podstawa jeżeli chcemy schudnąć, czy tak?
Musimy pamiętać o regularnych posiłkach. To, ze będziemy jeść raz na dzień, a w duzej ilości wcale nie przybliży nas do sukcesu. Tak naprawdę to niewiele czasu zostało do wakacji, mamy już połowę lutego. Marzec, zacznie się wiosna, więc w pogodniejsze dni można wybrać się na zewnątrz by wykonać kilka ćwiczeń na świeżym powietrzu. Potem kwiecień, pogoda coraz ładniejsza, możemy założyć lżejsze odzienie. 

Tak naprawdę nie wpadłam jeszcze w ten tryb dobrego organizowania czasu odkąd pracuję. Czasami denerwują mnie szybsze godziny kończenia pracy, chociaż w wakacje wcale tak nie będzie, dlatego trzeba zadbać o ciało już teraz, czy tak?
Planuję zakupić w tym tygodniu blender aby zacząć robić własne koktajle, z pewnością będą one zdrowsze od pierdół kupowanych w sklepach. Mam na myśli koktajle ze zdrowych owoców i warzyw. Potrzebuję też oczyszczenia organizmu z toksyn... Ostatnio jadłam trochę za dużo słodkiego czego skutkiem jest pełno syfów na czole, irytują mnie one niezmiernie.


Nie dodaję często zdjęć, na których widać mnie całą, bo uważam, że jestem gruba. Czas więc coś z tym zrobić, bo chcę rozbudować bloga w kilka nowych kategorii, ale wkurza mnie to, że za każdym razem wychodzę na zdjęciach grubo... 
A z drugiej strony... Media kreują taki chory wizerunek szczupłych kobiet, w sumie zgadzam się z tym. Sama lepiej się czuję ważąc 48 niż dziesięć kg więcej. Wydaje mi się, ze nabieram wtedy pewności siebie. Lubię siebie chudą, nie z nadwagą.

Nie krytykuję osób grubych, każdy jest ładny, co z tego, ze ktoś waży więcej, a ktoś mniej? Ważne, ze czuje się dobrze w swoim ciele! 



Czy macie kompleksy?
One nas niszczą. Kiedyś nie lubiłam siebie za bycie niską, ale już dawno to zaakceptowałam i nawet polubiłam. Bycie ''małą'' wcale nie jest niefajne, to duży plus w wielu sytuacjach, ale... Właśnie, od razu widać każdy kg po zjedzonej czekoladzie. 

W zdrowym ciele zdrowy duch, to najważniejsze. Musimy najpierw nastawić się wewnętrznie, a potem dążyć do celu, bo nic nie da takie dzikie zrywanie się i  zniechęcenie, które przyjdzie po paru dniach. Zwykle tak kończą się... ''gorące'' pomysły. 
Nie lubię tego, pamiętacie jak się odchudzałam jedząc 100kcal? Mimo, ze wiem, ze to było okropne to lubiłam to. Byłam na tyle zmotywowana, ze dzień bez treningu był dniem zmarnowanym. Nie zaczynałam z dnia na dzień, to się rodziło powoli i osiągnęłam sukces, o którym marzyłam. 



Teraz nie chcę zaczynać jakiejś super-diety,. Po co? To bez sensu, zdrowe nawyki należy wprowadzać pomału. Nie ma co się spieszyć.  Małymi krokami do celu, on bedzie się przybliżał każdego dnia. Ja postanowiłam zacząć właśnie od tego, najpierw zacznę odstawiać śmieciowe jedzenie, widzę po sobie, to nudne, chcę jeść to, co dobre, witaminy, których potrzebuje mój organizm. Chcę czuć się zdrowo, nie miewać problemów. Przede wszystkim: myśleć pozytywnie i być szczęśliwą.

Mam jeszcze Wam tyle do powiedzenia, ale wątpię, ze większość przeczyta ten post do końca. 
Muszę sprecyzować bardziej swoje cele, opiszę Wam niebawem swoje dokładne postanowienia, bo chcę się zorganizować odpowiednio. 

Czy odżywiacie się zdrowo?

Cya ;**

9 komentarzy:

  1. Przeczytałem do końca :D Powodzenia w prowadzeniu zdrowego stylu życia :)
    Pozdrawiam!
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywiam się racjonalnie, jem słodycze, ale też zdrowe jedzonko, warzywa, owoce ;)
    MÓJ BLOG, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz genialna nazwe bloga :-) zawsze sie uśmiecham gdy widze ,że dodałaś nowy post haha :-) buzka
    Poklikasz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/02/romwe-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywiam się zdrowo, gdyby odliczyć wybranie sie raz na ruski rok do jakiegoś fast-fooda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana życzę Ci powodzonka w dążeniu do celu ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowe jedzenie to zdrowi my , a ja uwielbiam koktajle :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileż to ja diet w swoim życiu już przeszłam :) ale schudłam w sumie 26 kg więc uważam to za sukces !
    Teraz staram się wdrożyć jakieś zdrowsze nawyki żywieniowe by cieszyć się lepszym zdrowiem i wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowie odżywianie i ruch to podstawa :) I racja - ważne żeby dobrze czuć się ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.