Obserwujesz?

niedziela, 8 lutego 2015

SPACER

Hej :)

Dopisuje Wam dziś humor?
Mnie nawet tak. Jest bardzo ładna pogoda, nie za zimno, więc wybrałam się na spacer. Mam też kilka zdjęć, którymi chciałabym się z Wami podzielić.

Wczoraj do późnego wieczora słuchałam piosenki Nie bądź taki szybki bill 
i zastanawiam się do czego dąży ten świat? 
Kiedyś zarabiano na inteligencji i pięknie, a teraz... Wszędzie nagie kobiety w teledyskach, bo to się sprzedaje najlepiej. 
Nie chce mi się nawet o tym pisać.






Jutro do pracy, 4 dni leniuchowania minęły jak pare godzin ;( 
No cóż, tak już bywa. 

Cya ;) 

11 komentarzy:

  1. A gdzie to tak wiosennie ja się dzisiaj przez śniegi przedzierałam na spacerze :).

    OdpowiedzUsuń
  2. to u ciebie tak wiosennie?
    u mnie śnieg pełną parą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś naprawdę piękną pogodę! u mnie śnieg eh... Popieram Twoje zdanie co do tych teledysków! a co to będzie za kolejne 10 lat... eh, :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mam bardzo podobną kurtkę do Twojej tylko w innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z Tobą, świat oszalał i stacza się coraz bardziej. Króluje golizna, świat wg kiepskich, propaganda sukcesu, tam gdzie należało by siąść i płakać. A przecież nie wszystko złoto co się świeci..

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu u Ciebie nia ma sniegu ?:))) u nas wszędzie bialutko <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.