Obserwujesz?

poniedziałek, 23 lutego 2015

SALLY HANSEN&ESSENCE

Hej :)

Pierwszy dzień urlopu prawie za mną... ;) Owocny czas.
Wybrałam się do B&M i kupiłam parę drobiazgów. Dwa z nich chcę Wam pokazać, bo podobają mi się najbardziej. 




Pierwszy produkt Sally Hansen, mam nadzieję, że się sprawdzi dobrze. Z odżywki NailHQ z olejkiem arganowym jestem średnio zadowolona, może teraz się nie zawiodę.
Cena: 3 funty



Woda zapachowa z pałeczkami pachnie ślicznie. Nie miałam możliwości sprawdzić zapachu, skusiłam się na ładne opakowanie. Tak wygląda po rozpakowaniu, pachnie ślicznie. 
Cena: 2 funty


A jak Wam mija dzisiejszy dzień?

Cya :*

11 komentarzy:

  1. Ta woda zapachowa wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ta woda genialnie się prezentuje! Podoba mi się mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. woda super a dzien tez nie najgorszy:")

    OdpowiedzUsuń
  4. olejek arganowy , musi być bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałaś faktycznie przeczytać tego krótkiego posta. XD

      Usuń
  5. Też bym pewnie skusiła się na tą wodę zapachową, widząc samo opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej odżywki z SH, daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woda zapachowa super wygląda !
    Obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.