Obserwujesz?

środa, 11 lutego 2015

POZOSTANĄ PO NAS FOTOGRAFIE

Hej ;)

Jak tam środek tygodnia?
U mnie wporządku, poniedziałek zaczął się fajnie i tak jakoś nadal humor mi dopisuje ;) W pracy dzisiaj 8 godzin, fajnie, zdążyłam pójść załatwić coś do banku oraz kupiłam pączki na jutro. Oczywiście już zjadłam jednego, nie mogłam się powstrzymać ;D 

Czy zastanawiacie się czasami nad swoim życiem i zadajecie sobie pytanie: ''co po mnie zostanie?'' 
Wiele osób mówi, że każdy umrze, ''pójdzie do piachu'' i tyle po nas. Uważam, że to błędne myślenie, ponieważ jeśli się urodziliśmy to nie tak bez powodu, prawda?
Każdy z nas ma coś w sobie wyjątkowego, przecież świat byłby nudny, gdybyśmy byli identyczni. Skąd biorą się takie myśli u ludzi, że żyje się po to, zeby pracować i tyle... Albo ''żeby przeżyć''.
Trzeba wnieść coś wartościowego , też tak sądzicie?



Cya ;)

8 komentarzy:

  1. zdecydowanie masz rację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że tak, masz absolutną rację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście! Też się nad tym zastanawiałam nie raz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zastanawiałam się nad tym nie raz, ale skoro się urodziliśmy to nie bez powodu.
    Myślę, że nawet gdy umrzemy coś po nas zostanie, nasze rzeczy, fotografie a może nawet dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.