Obserwujesz?

sobota, 7 lutego 2015

PAPIEROWY KSIĘŻYC Z NIEBA SPADŁ...

Hej.

Co u Was?
U mnie czas leci za szybko, jak zwykle... Potrzebuję go na przemyślenia itp. A wciąż jest go za mało. Jestem zmęczona i niewyspana, a mam zamiar zrobić dziś zakupy na cały tydzień. Może w końcu też kupię obraz nad kominek... Tylko  sama nie wiem jaki. 

Gdy skończy się mleko...


Chciałabym zająć się paznokciami na serio. Lubię to robić i myślę, że muszę coś z tym zrobić żeby zaowocowało w przyszłości. Chcę się nauczyć robić wzorki itp.



Ostatnio pokazywałam Wam nowości i w nich był żel na skórki. Niebawem pokażę Wam działanie ;) Jestem zadowolona, tyle zdradzę teraz.

Cya.

6 komentarzy:

  1. Jeżeli interesuje Cię robienie paznokci, to pewnie działaj coś, czemu by nie.. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie musisz sie zająć paznokciami, świetnie ci to wychodzi! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też ostatnio jestem bardzo zmęczona, oby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  4. działaj w kierunku panzokciowym ! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.