Obserwujesz?

wtorek, 17 lutego 2015

NAIL HQ STRENGTHENER KERATIN PROTEINS

Hej ;)

I już wtorek, ah, ten tydzień mija tak szybko.. ;P
Dzisiejszy post nie będzie zbyt długi. Napiszę Wam kilka słów o odżywce, której nazwę macie w tytule.
Nie jest to mój ideał, ale nic przeciwko niej nie mam. Odżywka jak odżywka, działanie ma dobre, wzmacnia i chroni płytkę paznokcia przez urazami mechanicznymi, także jest ok. Nakładałam dwie cienkie warstwy, świetnie sprawdzała się jako baza pod lakier. Moje paznokcie z reguły rosną szybko, więc nie wiem czy ta odżywka miała na to jakiś wpływ, być może tak. Paznokcie wyglądają po jej używaniu zdrowo, nie rozdwajają się (choć rzadko kiedy mam z tym problem). 
Denerwuje mnie to, że jest jej jeszcze trochę w buteleczce, ale zgęstniała na tyle, że już nie można jej używać, a szkoda. Jest ona lepszą wersją odżywki tej samej firmy z olejkiem arganowym, której używam aktualnie. 
Nie pamiętam dokładnie ceny, ale to było coś koło 6-7funtów. Jak za tyle to opłaca się ją kupić, zwłaszcza jeśli ktoś ma słabe paznokcie, które często się łamią czy ''zadzierają''. Niestety nie mam całego opakowania, więc pokażę Wam tylko buteleczkę.



Znacie ją? Jaką odżywkę Wy używacie 
i polecacie?

Cya ;)

10 komentarzy:

  1. Moje paznokcie mają czasami okres gdy łamią się niemiłosiernie więc może to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja używam i polecam odżywkę Eveline , 7 w 1 ...jest genialna :-) Buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uzywam odzywek w sumie;p o tej nie slyszalam nigdy

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mocze paznokietki w oleju i cytrynie :) rewelacja :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o niej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz o niej słyszę, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na czas obecny używam odżywki ze strony allepaznokcie i jedyne w czym mi pomaga to szybciej po niej rosną paznokcie ;)
    MÓJ BLOG, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie mam kupić sobie odżywkę, chociaż nie ma jakiegoś znaczącego problemu z nimi. ^ ^
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam zupełnie, ani odżywki ani samej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie znam, ale moze ją kupię ;))
    Świetny post :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.